AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #1 Skrevet 21. september 2011 Vi skal gifte oss på ambassade i utlandet. Lurer da på om dere synes det blir litt i meste laget med en enkel brudekjole? Hadde planlagt å gifte meg i en vanlig selskapskjole, men så er det pyntebehovet da. Har jo lyst til å føle meg ekstra fin, og planen er nå å bare gjøre dette en gang i livet (er så gammel at ingen andre vil ha meg ) Jeg har ikke hverken lyst, ork eller råd til å holde et stort selskap med gjester. Blir vel med oss et par forlovere - men det holder for oss. Så, hvem er det så jeg har lyst til å pynte meg for? Meg selv! Og gubben da, om han oppdager at jeg har en ny kjole :gjeiper: Vil jo ikke være overpyntet heller, men her snakker vi enkel kjole. Ikke slep, slør eller mye annen pynt.
Anglofil Skrevet 21. september 2011 #2 Skrevet 21. september 2011 Tråden er ryddet for utenomsnakk. Yvonne (mod)
Gjest Doh Skrevet 21. september 2011 #3 Skrevet 21. september 2011 Finnes mnge enkle brudekjoler som du beskriver her. Jeg var i bryllup på ambassaden i Paris for noen år siden og da hadde bruden i paret før de jeg var der med brudekjole. Bruden jeg kjenner hadde en hvit selskapskjole. Så jeg syns du skal kjøpe brudekjole hvis du vil ha det
FruN Skrevet 21. september 2011 #4 Skrevet 21. september 2011 Jeg ville hatt en enkel hvit/lys kjole, gjerne mer "brudete" enn en selskapskjole Av rent praktiske årsaker (som f.eks. bagasje), ville jeg ikke hatt noe stor sak. Ellers, pynt deg så mye du vil!
Elensire Skrevet 23. september 2011 #5 Skrevet 23. september 2011 Vi har nettopp giftet oss på en ambassade i utlandet Jeg tenkte veldig mye på det samme som deg TS, men jeg fant ut at jeg ønsket å være litt brud likevel. Men jeg ville ikke ha noe voldsomt. noe enkelt, pent og ikke minst, noe som var meg. Jeg endte opp med å kjøpe brudekjolen i et nydelig blonde stoff. Kjolen var enkel, men samtidig så var den litt mer enn en vanlig selskapskjole. Jeg angrer ikke et sekund på at jeg valgte en kjole som var litt brudete Nå finnes det utrolig mange flotte selskapskjoler som kan passe, i masse nydelige lyse farger. Og du kan jo og finne en kort brudekjole og om du vil. Det er veldig mange muligheter, men det hjelper å være klar på hvilken type bryllup du ønsker når du skal prøve kjoler. Lykke til med bryllupet! og gled deg, seremonien er fantastisk flott på ambassadene!
Samulita Skrevet 23. september 2011 #6 Skrevet 23. september 2011 Vi skal gifte oss på ambassade og jeg skal mest sannsynlig ha en kjole fra Cecilie Melli. Teknisk sett er de brudekjoler, men uten gigaskjørt, korsett, snøring i ryggen osv. Veldig fine med andre ord
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå