AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #1 Skrevet 20. september 2011 Er det noen som har erfaringer med hvilken karbonadedeig som smaker best? Av gammel vane bruker jeg bare Gilde sin, men lurer på om det finnes bedre og rimeligere alternativer? Jeg har sett at Coop har en karbonadedeig som er rimeligere enn Gilde sin, noen som har prøvd denne?
Djungelvrål Skrevet 21. september 2011 #2 Skrevet 21. september 2011 Jeg kjenner overhodet ikke forskjell. Men det gjør jeg ikke med kjøttdeig heller. Kvernet kjøtt er kvernet kjøtt, det eneste karbonadedeig og kjøttdeig blir tilsatt er jo vann og salt. Hvordan kan smaken bli forskjellig da??
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #3 Skrevet 21. september 2011 Vel, det er stor forskjell på sopps sin pasta og toro sin pasta. Liker sopps sin best. Dessuten smaker rifla makaroni bedre enn makaroni unten rifler.
kirstiJ Skrevet 21. september 2011 #4 Skrevet 21. september 2011 Jeg pleier å bruke Coop sin, den er kjempebra! Og med Coop-kort er den ofte på tilbud til 25 kr pakka.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #5 Skrevet 21. september 2011 25, ja det er billig, men jeg har aldri sett noe tilbud på 25 kroner hvis man har coop kundekort, så ofte og ofte fru blom. Nordfjord sin, til 35 ville jeg gått for istedenfor Gilde som koster nesten 15 kroner mer, det er ikke verdt det.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #6 Skrevet 21. september 2011 Jeg har ikke linken atm, men leste et sted at coop sin var det minst svinn på
Fanta Exotic Skrevet 21. september 2011 #7 Skrevet 21. september 2011 Etter å bare ha spist kyllingkjøttdeig en periode syns jeg nesten kjøttdeig/karbonadedeig ikke er godt lenger.. Kyllingkjøttdeig er kjempegodt, magert og billig. På meny koster det 19,90,- og på Kiwi koster det 17,-! (400 g)
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #8 Skrevet 21. september 2011 Etter å bare ha spist kyllingkjøttdeig en periode syns jeg nesten kjøttdeig/karbonadedeig ikke er godt lenger.. Kyllingkjøttdeig er kjempegodt, magert og billig. På meny koster det 19,90,- og på Kiwi koster det 17,-! (400 g) Fremdeles mer fett i kyllingkjøttdeigen enn karbonadedeigen.
Brunhilde Skrevet 22. september 2011 #9 Skrevet 22. september 2011 Fremdeles mer fett i kyllingkjøttdeigen enn karbonadedeigen. Men allikevel er kyllingkjøttdeig å foretrekke fordi hvitt kjøtt er sunnere enn rødt kjøtt. Jeg bruker karbonadedeigen fra Nordfjordkjøtt, mye fordi den er tilgjengelig på nærbutikken min til en ok pris.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2011 #10 Skrevet 24. september 2011 Fremdeles mer fett i kyllingkjøttdeigen enn karbonadedeigen. Og fett er ikke usunt, nok et hysterisk innlegg. Såvidt det ikke er snakk om transfett, men hverken umettet eller mettet fett er usunt.
kirstiJ Skrevet 29. september 2011 #11 Skrevet 29. september 2011 25, ja det er billig, men jeg har aldri sett noe tilbud på 25 kroner hvis man har coop kundekort, så ofte og ofte fru blom. Bare fordi du ikke har sett det betyr det jo ikke at det ikke er... På Obs her jeg bor hender det rett som det er... Ikke annenhver uke, men annenhver mnd ca... Og har man fryser kan man kjøpe en del...
Auri Skrevet 29. september 2011 #12 Skrevet 29. september 2011 Stor forskjell fra de forskjellige Coop-kjedene hvilke tilbud de har; har hatt både Mega og Prix som nærbutikk, og det var vidt forskjellige varer som var på tilbud. Jeg kjøper karbonadedeig fra Nordfjord, fordi det er den rimeligste som er lett å få tak i for meg (nærmeste Coop er nå en halvtimes busstur unna, det gidder jeg ikke, sparer ikke så mye penger da) Merker ingen forskjell i forhold til Gilde sin... Kyllingkjøttdeig synes jeg ikke er noe godt, men det er min smak.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #13 Skrevet 30. september 2011 Det som *faktisk* avgjør forskjellen på hva som er på medlemstilbud er hvor i landet du bor. Det er forskjellige coop-avdelinger i hver landsdel (noen har flere avdelinger også, spesielt øst- og vestlandet) og hver avdeling bestemmer som regel egne medlemskupp. Jeg blir ikke overrasket hvis KirstiJ handler i Trøndelag (Der har de forøvrig kjempegode butikker!)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå