Gå til innhold

Chess - mobilt bredbånd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er chess bredbåndet til halv pris i ett år fram i tid om jeg bestiller mobilt bredbånd før 31.12.11 ? Eller er det kun ut året 2011 jeg får halv pris og må betale full pris fra januar 2012? Det står noe om det på denne siden her men jeg skjønner ikke det helt:

https://www.chess.no/abonnement/mobilt-bredband2/

Ett sted stod det at tilbudet varer fra 1.mai 2009 men det er jo innmari lenge den kampanjen varer da? Er den kampanjen gammel nå da? Skjønner ikke helt hva chess mener jeg nå?

Netcom hadde det i fjor halv pris på mobilt bredbånd om jeg hadde bestilt før 31.desember 2010 så fikk jeg halv pris i ett helt år fra den datoen. Er det det samme chess har nå? Akkurat det samme poenget og samme prisen og alt det samme som netcom hadde i fjor? Jeg har nå nettopp hatt netcom i ett år og har betalt 125 kroner hver måned i ett år. Jeg tegnet det mobile abomanget i september 2010 og det går nå ut. Derfor lurer jeg på om chess har tilbud i ett år de også om jeg bestiller før nyttår i år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står jo der at det er 125,- i måneden fram til 31.12.2011. Er ikke noe å lure på det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...