Gjest Hvorfor? Skrevet 20. september 2011 #1 Skrevet 20. september 2011 Jeg bare spør .... hvorfor gidder dere i det hele tatt å få barn når det er så slitsomt? Attpåtil forventer dere at andre skal stille opp å passe barna dere har fått også ... Greit med innimellom, men når det blir hele tiden kunne jeg jo likesågodt fått mine egne barn! Jeg oppdaget som 14-åring hvor slitsomt det var å ha barn, da mamma fikk en baby. Jeg passet henne mye, og koste meg sammen med henne, men jeg skjønte raskt hvor slitsomt det var. Jeg er glad for denne erfaringen, noe som gjorde at jeg ikke har barn selv i en alder av 30. Jeg syns man burde vente med å få barn til man vet hva man vil, og man har funnet seg selv. Er ikke sikkert den første foreskelsen varer .... Det lærte jeg også av min mor. Så man bør vente til man er voksen nok til å skjønne at man har møtt den rette, og vet at dette varer livet ut. Tror mange er så oppslukt av forelskelsen når man er ung, at de glemmer å kjenne på fornuften, og tror at så lenge han er kjekk og har sånne smilehull, og itillegg har fin rumpe, så vil jeg være lykkelig resten av livet --- Nå vet jeg om noen få unge som har møtt den rette i ung alder, og det fungerer med forholdet og barn og alt, men det er jo fordi de ser de indre kvalitetene, ikke bare de ytre...
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #2 Skrevet 20. september 2011 Nå har man vel kanskje litt andre forutsetninger for å få barn når man er 30 enn 14, å tro at det vil være sånn som det du opplevde som 14-åring blir litt feil. 1
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2011 #3 Skrevet 21. september 2011 du hørest bitter ut og lei deg for at du ikke er forelsket.barn er barn og ens egen er d største av alt.kansje du burde finne deg ett annet forum enn barn og familie vis du ikke liker barn.videre virker du svært avhengig av din mor. 1
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 21. september 2011 #4 Skrevet 21. september 2011 Jeg bare spør .... hvorfor gidder dere i det hele tatt å få barn når det er så slitsomt? Attpåtil forventer dere at andre skal stille opp å passe barna dere har fått også ... Greit med innimellom, men når det blir hele tiden kunne jeg jo likesågodt fått mine egne barn! Jeg oppdaget som 14-åring hvor slitsomt det var å ha barn, da mamma fikk en baby. Jeg passet henne mye, og koste meg sammen med henne, men jeg skjønte raskt hvor slitsomt det var. Jeg er glad for denne erfaringen, noe som gjorde at jeg ikke har barn selv i en alder av 30. Jeg syns man burde vente med å få barn til man vet hva man vil, og man har funnet seg selv. Er ikke sikkert den første foreskelsen varer .... Det lærte jeg også av min mor. Så man bør vente til man er voksen nok til å skjønne at man har møtt den rette, og vet at dette varer livet ut. Tror mange er så oppslukt av forelskelsen når man er ung, at de glemmer å kjenne på fornuften, og tror at så lenge han er kjekk og har sånne smilehull, og itillegg har fin rumpe, så vil jeg være lykkelig resten av livet --- Nå vet jeg om noen få unge som har møtt den rette i ung alder, og det fungerer med forholdet og barn og alt, men det er jo fordi de ser de indre kvalitetene, ikke bare de ytre... Enkelte ganger blir man gravid litt fortere enn planlagt.. 1
Redbull Skrevet 21. september 2011 #5 Skrevet 21. september 2011 Babyen min var nøye planlagt og kom når jeg var 22, har aldri angra! livet er blitt mye bedre og mer meningsfylt etter at hun kom så jeg forstår ikke mennesker som ikke får barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå