Gjest Moulu Skrevet 20. september 2011 #1 Skrevet 20. september 2011 jaaa...sambo har lagt seg og jeg sitter og lurer på om jeg skal bake boller...
Mr.Omg Skrevet 20. september 2011 #2 Skrevet 20. september 2011 Får heller ikke sove, selv om jeg er trøtt og burde sove. Er syk Fikk skikkelig lyst på boller nå, så det er best for deg at du baker noen boller! kan jo hende du blir søvnig av bollelukten?
Gjest Moulu Skrevet 20. september 2011 #3 Skrevet 20. september 2011 ja..det hadde vært ålreit mtp hvor mye boller jeg faktisk lager. herregud. tjaa..skal skal ikke..det tar to timer med heving..og venting.. du får klemme i deg et lite lager med paracet og ibux og se om det hjelper :gjeiper:
Mr.Omg Skrevet 20. september 2011 #4 Skrevet 20. september 2011 Å tro meg! Paracettene, hostesaften og hvitløken flyter rundt omkring inni kroppen min som bare det! Lag noen boller a, pleeeaaase!
Viljaa Skrevet 20. september 2011 #5 Skrevet 20. september 2011 Jeg klarer som vanlig å finne meg en unnskyldning til å sitte på dataen. Blir digg å stå opp i morgen ja, uff. Jeg lærer aldri... (:
Gjest Moulu Skrevet 20. september 2011 #6 Skrevet 20. september 2011 (endret) Å tro meg! Paracettene, hostesaften og hvitløken flyter rundt omkring inni kroppen min som bare det! Lag noen boller a, pleeeaaase! hehe arrghh..hmm.. jaja, det er godt en ikke er ambivalent! Endret 20. september 2011 av Moulu
Gjest Moulu Skrevet 20. september 2011 #7 Skrevet 20. september 2011 Jeg klarer som vanlig å finne meg en unnskyldning til å sitte på dataen. Blir digg å stå opp i morgen ja, uff. Jeg lærer aldri... (: føler med deg.. ikke at jeg MÅ opp i morgen, men jo lengre jeg er våken på nettene jo verre hodepine har jeg. men jeg gidder bare ikke å ligge å vri meg i senga og bli irriterte når jeg kan sitte i stua med underholdning.
Mr.Omg Skrevet 20. september 2011 #8 Skrevet 20. september 2011 ...jeg...må...sove....men... jeg vil ha boller! Kjenner bollelukta, har du begynt å bake, Moulu?
Gjest LonelyAngel Skrevet 20. september 2011 #9 Skrevet 20. september 2011 Jeg og kjæresten min bakte faktisk boller sammen i dag! Vaniljekrem og mel for vegg i mellom en stund
Gjest Moulu Skrevet 20. september 2011 #10 Skrevet 20. september 2011 nei, sitter og vurderer til og fra enda.. og irriterer vettet av meg for at jeg ikke gjorde det tidligere, for da kunne jeg hatt etegilde nå
Gjest Moulu Skrevet 20. september 2011 #11 Skrevet 20. september 2011 Jeg og kjæresten min bakte faktisk boller sammen i dag! Vaniljekrem og mel for vegg i mellom en stund mm:) ble de gode? jeg pleier å bake enten sjokoladeboller eller kanelboller. (kanel-kreasjoner er det vel, stygge som de er)
Blackpuma Skrevet 20. september 2011 #12 Skrevet 20. september 2011 Lakenskrekk her også! I dag er det verre en vanlig, for jeg vet jeg har masse skolearbeid å jobbe med i morgen. Må vel ta meg sammen og legge meg.
Gjest Applecore Skrevet 20. september 2011 #13 Skrevet 20. september 2011 Ts, har du vurdert å lage deg en "koseplass"? Koseplasser er til når man ikke får sove, men ikke egentlig har lyst til å gå rundt alene i huset og være våken heller. Dvs, en krok i en sofa, kanskje t.o.m en dagseng, som du gjør veldig koselig med dempet belysning osv, og sørger for at du har tilgang til underholdning, f.eks tv eller musikk + bøker. Der er man ikke nødt til å sove, der skal man bare kose seg, og hvis man faller i søvn så er det en bonus. Ikke ta med dyne og pute fra sengen, da blir det sovepress, bare ha egne puter og pledd der. Jeg har et sted for meg selv i huset som er min kosekrok, og søker tilflukt der hver gang jeg sliter med søvnen. Stabler opp puter, pakker meg inn i pledd og gjør det koselig rundt meg. Hvis jeg er veldig våken så ser jeg på en film eller serie på pc'en. Hvis jeg er trøtt, men urolig, legger jeg meg til med en bok for å distrahere meg selv fra tankekjør, og hvis jeg er heldig så sovner jeg Forøvrig: Boller er nom! 2
Gjest Moulu Skrevet 20. september 2011 #14 Skrevet 20. september 2011 Ts, har du vurdert å lage deg en "koseplass"? Koseplasser er til når man ikke får sove, men ikke egentlig har lyst til å gå rundt alene i huset og være våken heller. Dvs, en krok i en sofa, kanskje t.o.m en dagseng, som du gjør veldig koselig med dempet belysning osv, og sørger for at du har tilgang til underholdning, f.eks tv eller musikk + bøker. Der er man ikke nødt til å sove, der skal man bare kose seg, og hvis man faller i søvn så er det en bonus. Ikke ta med dyne og pute fra sengen, da blir det sovepress, bare ha egne puter og pledd der. Jeg har et sted for meg selv i huset som er min kosekrok, og søker tilflukt der hver gang jeg sliter med søvnen. Stabler opp puter, pakker meg inn i pledd og gjør det koselig rundt meg. Hvis jeg er veldig våken så ser jeg på en film eller serie på pc'en. Hvis jeg er trøtt, men urolig, legger jeg meg til med en bok for å distrahere meg selv fra tankekjør, og hvis jeg er heldig så sovner jeg Forøvrig: Boller er nom! ååå, det hørtes koselig ut!!! hm..tja..det er ikke plass til det her..er en stor leilighet, men det er allikevel ikke plass kanskje jeg kan få til et eller annet allikevel. kanskje med en fin divan da?
Gjest Moulu Skrevet 20. september 2011 #15 Skrevet 20. september 2011 Lakenskrekk her også! I dag er det verre en vanlig, for jeg vet jeg har masse skolearbeid å jobbe med i morgen. Må vel ta meg sammen og legge meg. kan du ikke jobbe med skolearbeidet nå da? :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #16 Skrevet 21. september 2011 Jeg har en madrass på stuegulvet som er min kosekrok. Samboeren min ser dumt på meg og ler, men når jeg sliter får jeg til å sove der. Så da er vi egentlig begge fornøyd. Gretten dame på morrakvisten er ikke så hyggelig for han heller. Det er ikke plass, men det er plass!
Gjest Moulu Skrevet 21. september 2011 #17 Skrevet 21. september 2011 Jeg har en madrass på stuegulvet som er min kosekrok. Samboeren min ser dumt på meg og ler, men når jeg sliter får jeg til å sove der. Så da er vi egentlig begge fornøyd. Gretten dame på morrakvisten er ikke så hyggelig for han heller. Det er ikke plass, men det er plass! jau!
Gjest Moulu Skrevet 21. september 2011 #18 Skrevet 21. september 2011 ps. jeg har en kattunge som går amok på tastaturet her, så om det kommer mye rart så er det hu.
Gjest Moulu Skrevet 21. september 2011 #19 Skrevet 21. september 2011 ...jeg...må...sove....men... jeg vil ha boller! Kjenner bollelukta, har du begynt å bake, Moulu? i'm on it!! kjinner du luffta??
Mr.Omg Skrevet 21. september 2011 #20 Skrevet 21. september 2011 i'm on it!! kjinner du luffta?? gikk jeg glipp av bollene?!?!?! Noooooo! Baker du noen i natt også eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå