Gå til innhold

Ta sjangsen og spørre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en veninne som jeg egentlig har likt i flere år (barndoms-veninne) som jeg har lenge vurdert å spørre om hun kunne vært interessert i en date, men jeg tror at svaret blir nei.

Hvis jeg spør om dette så vil hun kanskje forandre sitt syn på meg og det kan kanskje ødelegge vennskapet så jeg er usikker på om jeg tørr å ta sjangsen. Jeg kan også være litt sjenert når det kommer til å be damer ut :)

Håper at jeg får noen gode meninger.

Takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en veninne som jeg egentlig har likt i flere år (barndoms-veninne) som jeg har lenge vurdert å spørre om hun kunne vært interessert i en date, men jeg tror at svaret blir nei.

Hvis jeg spør om dette så vil hun kanskje forandre sitt syn på meg og det kan kanskje ødelegge vennskapet så jeg er usikker på om jeg tørr å ta sjangsen. Jeg kan også være litt sjenert når det kommer til å be damer ut :)

Håper at jeg får noen gode meninger.

Takker for svar

Hvorfor tror du svaret blir nei?

• Liker 1
Skrevet

hun har på en måte gitt litt utrykk for at hun ikke liker "nerder" og jeg kan være litt nerdete. Synest old-school stuff som pokemon er artig, pc er artig, er relativt flink på skolen og slik, så er nok litt "nerdete" av meg vil jeg si. (Har også en del litt uvanlige hobbier, slik som airsoft og slikt tull :))

Skrevet

Jeg anbefaler du gir henne noen signaler før du virkelig ber henne ut :)

Skrevet

Hvis dere er barndomsvenner er det stor fare for at du kan ødelegge det! Det ville vært dumt :( Enig i at du bør sende og leter etter noen signaler, men forsiktig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...