Gå til innhold

Sprekker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd å slanke meg. Gått bra i ca 2 uker, ligger på rundt 1400 kalorier.

Men i dag og i går har jeg vert sååååååååå sulten og sprukket. Ikke sånn at jeg har overspist men spist smågodt og kakao med krem+++ Jeg vil jo ikke ødelegge slankekuren, hva gjør jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skjerper deg i morgen og lar være å skeie ut.

Skrevet

Gjør en livsstilsendring i stedet for å sulte deg?

Skrevet

Hehe ja, en sprekk er lov å ha! I morgen skjerper jeg meg igjen!

Jeg sulter meg ikke heller.

Skrevet

skal du gå fra å spise så og si det du vil til en grense så er det ikke rart man sprekker et par ganger! gjør det selv innimellom, sikkert fordi kroppen er så vandt til det!

Blås i det , gjort er gjort og i morgen er du på gli igjen vet du:)

Skrevet

Foresten, prøv nøtter neste gang du vil stappe i deg alt du klarer å tenke deg til, det er veldig mettende:)

Skrevet

skal du gå fra å spise så og si det du vil til en grense så er det ikke rart man sprekker et par ganger! gjør det selv innimellom, sikkert fordi kroppen er så vandt til det!

Blås i det , gjort er gjort og i morgen er du på gli igjen vet du:)

Takk for fint svar! 2 dager betyr ikke at alt er ødelagt!

I morgen er en ny dag og jeg skal vere flink og spise sunt igjen! :)

Skrevet (endret)

Du MÅ sprekke av å til for å holde ut! Ellers går det ikke, hvem klarer å la være å spise noe godt i månedsvis da. Det er ikke det godtet man spiser på f.eks lørdagen som legger seg på sidebeina, det er det usunne man evt spiser de andre 6 dagene i uka! :)

Endret av Liquorice
Skrevet

Hver gang du har lyst på sjokolade kan du heller lage en vane med å drikke et glass vann, spise noen nøtter, ta deg en frukt eller et eller annet slikt. Ofte når man vil ha sjokolade er det fordi kroppen har lyst på noe energigivende å spise. Det føler hvertfall jeg :)

Skrevet

Eller man kan ta seg et par biter mørk sjokolade og ikke sprekke fullstendig etter noen dager...har mer tro på den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...