AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #1 Skrevet 20. september 2011 Hei Er det noen som har vært på utveksling i det 3.semesteret på bachelorgraden? Jeg bare lurte på om det er mulig Skal spørre noen på skolen min etterhvert, men hadde vært fint å få svar her og
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #2 Skrevet 20. september 2011 Svaret er enten ja eller nei. Det er totalt umulig å svare på det, da det er helt avhengig av hvilket studium det er og hvor.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #3 Skrevet 20. september 2011 Ja men jeg spør om noen andre har gjort det
Dace Skrevet 20. september 2011 #4 Skrevet 20. september 2011 Jeg planlegger å gjøre det. Tror muligens det kommer ann på ordningene skolen din har, men så vidt jeg har forstått er regelen at alle kan reise så fort de har fullført ett studieår(60 studiepoeng) ved høyskole/universitet i Norge. Tar du en kikk på hjemmesiden til skolen din så finner du sikkert plenty med informasjon der.
Pentu Skrevet 20. september 2011 #5 Skrevet 20. september 2011 Jeg gjorde det. Jeg skulle egentlig ønske jeg tok hele bacheloren i utlandet. Jeg tok den på UNC i North Carolina. Det er en fantastisk mulighet.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #6 Skrevet 20. september 2011 Okey jeg kan egentlig ikke gjøre det på mitt studie tror jeg, men skal prøve å få det til likevel. ts
Glynis Skrevet 21. september 2011 #7 Skrevet 21. september 2011 Jeg gjorde det, og halve studiet mitt gjorde det. Dette svaret hjelper deg ingenting da du ikke vet hvor og hva jeg gikk, men du spurte jo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå