Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom med flausene deres, gjort noe du vil dele med oss?

Vet det sikkert er lagt ut hundre tråder om dette men trenger en litt fresh en ;)

Her er mine:

Faktiskt her om dagen, så måtte jeg så inderlig fise på jobb, så jeg gikk inn på ett rom der jeg var helt alene og skulle lette trykket, ja den var hvertfall ikke lydløs og luktfri, så vifter jeg med hånden bak meg for å spre det litt, og rett bak meg sto den ikke lite fine sjefen min å fikk det hele med seg! :sjenert:

Jeg er enda flau over episoden der jeg ble litt for full og trodde jeg kunne synge, jeg satt forran hele kjæresten min sine foreldre og dis besøkende venner og sang celine dion og mariah carey sanger mens jeg ba alle holde kjeft så jeg kunne synge for dem, og jeg sang heeele kvelden til alle ble dritlei og ba meg tie stille, jeg ble så lei meg, for jeg synes jeg var så flink, jeg fikk tårer i øynene av min egen røst... Nei jeg synger lite fint :kari:

eller den ganga når svigermor buste inn på soverommet mens jeg satt oppå kjæresten min og rå :humpe: han, hun bare " vil dere ha kylling til middag" mens hun fortsatt sto der å glodde :ler:

Jeg har sikkert hundre mer, men kom med deres!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde sommerjobb på danskebåten for noen år tilbake. Og i mellom oss som jobbet der pleide det alltid å være litt flørtete stemning uten at det nødvendigvis betydde noe mer enn det. Ved en anledning jeg hadde fri skulle jeg spanke rumpa til ei som jeg trodde var en kollega. Dessverre var det en helt ukjent dame som slettes ikke lignet når hun snudde seg. Verken hun eller typen hennes visste hva de skulle si eller gjøre så det ble taust, og jeg skulle helst ønske at jeg kunne ha hoppet ned i et bunnløst hull.. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...