AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #1 Skrevet 20. september 2011 Skal treffe en mann for 2. helg nå. Vi har truffet hverandre tilfeldig en del ganger før dette, men nå er vi litt på dealeren og har avtale på et arrangement for helgen der man kan kle seg litt mer opp enn hva man kunne sist vi møttes Han er omtrent på samme høyde som meg, men jeg har fryktelig lyst til å gå med fottøy med hæl på-jeg føler meg bedre da! Men da blir jeg høyere enn ham. På den annen side kommer vi neppe til å henge sammen som siamesiske tvillinger hele helgen heller, så jeg er fryktelig i tvil om jeg skal stille på flyplassen i joggesko eller boots med hæl, med joggeskoene i bagasjen eller bare la alt som gjør meg høyere ligge hjemme....Ååååååh!!! Jeg vil gjerne ta meg godt ut for ham (og vennene hans) og han HAR sett meg i ymse skyhøye sko før dette utviklet seg. Og han er såpass voksen at han vel har innsett at han ikke er verdens høyeste mann og at han ikke løper skrikende ut fra flyplassen med meg styltende etter fordi jeg har høye sko på? Gud, jeg føler meg som en fjortis med totalt beslutningsvegring...!
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #2 Skrevet 20. september 2011 Du kan jo finne deg et par FINE lavere sko, hvis du synes det er ukomfortabelt å være høyere enn ham? Det må jo ikke være joggesko. Helst ikke, faktisk Men hvis han liker deg så bryr han seg sikkert ikke om du er et par cm høyere enn ham med sko på.
Gjest Alfred Skrevet 20. september 2011 #3 Skrevet 20. september 2011 - Han legger ikke merke til hva slags sko du har på - Han bryr seg ikke om du blir høyere 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #4 Skrevet 20. september 2011 JEG synes ikke det er ukomfortabelt, men jeg er usikker på om han synes det er ukomfortabelt Jeg går for Alfred sitt svar
Mr.Omg Skrevet 20. september 2011 #5 Skrevet 20. september 2011 Du kan jo spørre han? Jeg hadde ikke brydd meg noen ting om hun var høyere enn meg. Er dama fin så er hun fin, selv om hun er noen ubetydelige cm høyere/lavere enn meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå