Gå til innhold

Hatt til ei som har litt stort hode? :)

Anbefalte innlegg

Gjest CrazyCatlady
Skrevet

Jeg har utrolig lyst på hatt,men hver gang jeg ser en hatt jeg liker så er den alltid for liten eller evt. på nett så står det ofte ikke hvor store hattene er engang.Der det faktisk står så er det som regel One size og er da 57 cm eller noe.

Hver gang jeg prøver hatter så får jeg dem knapt på hodet,sitter bare på toppen av hodet og det ser jo en smule dumt ut :gjeiper:

Noen som vet hvor jeg kan få tak i en som passer ett litt stort hode?Helst på nett eller i en butikk jeg kan få tak i det.Bor ikke i byen for å si det sånn :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har samme problem :) På Accessorize fant jeg en solhatt som passet meg, der kan de ha noen hatter i forskjellige størrelser.

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Gjest CrazyCatlady
Skrevet

Jeg er ikke på jakt etter veldig feminine hatter nei så har tenkt på å gå i herreavdelingene og se.Bare lurte på om noen hadde funnet noe sted der de solgte hatter i forskjellige størrelser.

Skal ikke være lett om man ikke passer inn i standardstørrelsene ;)

Skrevet

Jeg har lett etter dette i årevis. Elendig utvalg! Skal du ut og reise eller vil kjøpe på nett så er briter mer aktive hattebrukere enn de fleste andre, så der er det gjerne også støre utvalg. Særlig vintagehatter er det godt utvalg av, men der varierer jo størrelsesmerkingen noe også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...