AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #1 Skrevet 20. september 2011 Lurer på hvilke KG-brukere du opplever tenker mest likt som deg? Hvem har du mest til felles med og som du opplever at du er mest enig med? Er du da mer tilbøyelig til å lese innlegg av denne/disse brukerne?
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #2 Skrevet 20. september 2011 Antlers, tror jeg. Leser alle innlegg jeg kommer over, og oppsøker ikke aktivt hennes innlegg. Men det er få innlegg hun har skrevet som jeg har vært direkte uenig i!
Gjest Apophis Skrevet 20. september 2011 #3 Skrevet 20. september 2011 Har ikkje peiling, følger egentlig ikkje så mye med på spesifikke brukere og merker meg sjeldent navn på brukere som er mye enig med meg/som eg er mye enig med.
Wonders Skrevet 21. september 2011 #5 Skrevet 21. september 2011 tenker aldri over det. Sikkert ingen. Det er så mye plass her inne. 1
Suzy Skrevet 21. september 2011 #6 Skrevet 21. september 2011 Det kommer helt an på sak, vil jeg si. Noen dager er jeg dønn enig med den - og andre med den. Om jeg skulle plukke en bruker som jeg er aller mest enig med om det meste må det blir Purple Haze, men vi er sikker ikke samkjørt bestanding vi heller. 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #7 Skrevet 21. september 2011 Det varierer fra sak til sak, men jeg er ofte enig med Ciara. Selv om jeg også tror vi er ganske forskjellige (f eks vil jeg ikke ha barn, og jeg er nok endel krassere og kaotisk).
Gjest imli Skrevet 21. september 2011 #8 Skrevet 21. september 2011 Er enkelte eg er einig med i veldig mykje, enkelte eg er einig med i enkelte sakar, og enkelte eg skjeldan er einig med Om eg likar brukaren, har sjølvsagt litt med om me ofte er samde eller ikkje, ein likar jo ofte dei med same meiningar som ein sjølv. Men eg likar også godt mange av dei eg ofte er usamd med, viss dei er saklege og ordlegg seg på ein hyggeleg måte. Det siste er i grunnen alfa omega for om eg likar ein brukar eller ikkje, uansett om me er samde eller ikkje 1
Savagedlight Skrevet 21. september 2011 #9 Skrevet 21. september 2011 Det har jeg ikke gjort meg opp noen mening om, da jeg egentlig finner det likegyldig om jeg er veldig enig eller veldig uenig med noen. Det viktige for meg er hvordan man kommuniserer meningene sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå