Gå til innhold

Frisør og sminke i Stavangerområdet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er det noen som har en frisør å anbefale i Stavanger eller Sola til brudeoppsett og sminke? Og hvor mye måtte dere betale for hår, sminke og prøvetime? Ser det er noen gamle tråder om dette, men de er kanskje litt utdaterte.

Har ringt til Frisørhuset, her vet jeg flere som har vært veldig fornøyde. Ca 5000 for alt (sminke, hår og prøvetime), inkl lunsj, champagne og fotoalbum. Synes dette hørtes mye ut, men er det her prisene ligger idag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer egentlig på det samme, er også fra Stavanger. Mente det var noen som sa at de betalte rundt 500,- for en veiledningstime på Make up store (Magasin Blaa), og at man da fikk velge ut produkter for summen. Da betaler man jo egentlig for produktene, men det kan jo være en ide? De som jobber der burde jo ha peiling tenker jeg.

Synes også at 5000,- hørtes i meste laget ut, tenker at jeg trenger absolutt ikke champagne etc., er det det som gjør at det koster sånn ekstra? Forstår jo at det koster mer enn en vanlig tur til frisøren da, men kanskje det er prisen det ligger på som du sier :sjenert:

Gjest Solstråla88
Skrevet

Ot men jeg har fått min brudetime til 2800, 200 per brudepike, og fra 200-700 for forlover. Dette er moss

Skrevet

Syntes 5000 hørtes veldig mye ut.. Jobbet tidligere på en frisørsalong på sola, men husker ikke priser, men er ganske sikker på at det ikke var så mye! Men der fikk du ikke med lunsj, champagne og fotoalbum da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...