Schrine Skrevet 20. september 2011 #1 Skrevet 20. september 2011 Jeg har en del spørsmål angående det å ha piercing øverst på brusken på øret. Skulle egentlig ta hull i dag, men de var stengt på tirsdager fremover pga at de trengte hjelp et annet sted, så skal dit igjen i morgen (onsdag). 1. Er det slik at jeg MÅ ha en ring som "øredobb" perioden etter jeg har tatt hullet, som de setter i? Fordi det har venninen min, men hun spurte ikke om noe annet. Vet ikke helt om jeg syns sånne små ringer som minner meg om "kuringer" er så veldig fint, så ville helst hatt noe som dette: http://www.kaboodle.com/reviews/repiercing--abxqpc025--motehus.no--din-motebutikk-p-nettet Noen som vet noe om dette? Jeg lurer også på om det i det hele tatt går ann å bruke en slik piercing der jeg skal ta hull?? Har nemlig NULL peiling på dette. 2. Er det veldig smertefullt? Smerteterskelen min er jeg som regel veldig flink til å strekke ut, så jeg tåler en del. 3. Jeg vet at de tar hullet med en slags nål. Er det slik at det går like fort som om de skulle skyti hos frisøren? 4. Kan man bruke pyricept som rensemiddel? Hadde vært flott om noen kunne svare på disse, og fortelle om egne erfaringer :D
Gjest Vettel Skrevet 20. september 2011 #2 Skrevet 20. september 2011 JEG synes det var mindre vondt i brusken enn vanlige hull. Nål er spissere og lager ikke den fæle lyden som pistol. Det går veldig kjapt! Mye bedre enn pistol, det skal jeg aldri ta igjen. Nei til pyricept, tørker ut huden. Den som tar piercingen anbefaler sikkert noen han/hun har god erfaring med. Viktigtst: IKKE PILL! Jeg renset og pillet for mye og irriterte piercingen så fikk en fæl "bobble" på hver side av hullet. Skylte da øret i varmt vann og såpet inn med medisinsk grønnsåpe - og bobbla forsvant og det ble fint igjen. Jeg har pinne i øret, fordi jeg i begynnelsen ble så hoven og ringen ble "trang". Så nå er den der bare. Skal dog en eller annen gang ta "Industrial". så da kommer det pinne uansett.
Schrine Skrevet 20. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2011 (endret) JEG synes det var mindre vondt i brusken enn vanlige hull. Nål er spissere og lager ikke den fæle lyden som pistol. Det går veldig kjapt! Mye bedre enn pistol, det skal jeg aldri ta igjen. Nei til pyricept, tørker ut huden. Den som tar piercingen anbefaler sikkert noen han/hun har god erfaring med. Viktigtst: IKKE PILL! Jeg renset og pillet for mye og irriterte piercingen så fikk en fæl "bobble" på hver side av hullet. Skylte da øret i varmt vann og såpet inn med medisinsk grønnsåpe - og bobbla forsvant og det ble fint igjen. Jeg har pinne i øret, fordi jeg i begynnelsen ble så hoven og ringen ble "trang". Så nå er den der bare. Skal dog en eller annen gang ta "Industrial". så da kommer det pinne uansett. Aah, det var godt å høre :D Men har du peiling på om jeg kan bruke en sånn som jeg la med bilde av?? Må de likesom sette i ring? :/ Endret 20. september 2011 av Schrine
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #4 Skrevet 20. september 2011 Det er ekstremt stygt og jævli harry. Vær glad de hadde stengt i dag slik at du slapp å begå en tabbe.
Schrine Skrevet 20. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 20. september 2011 Det er ekstremt stygt og jævli harry. Vær glad de hadde stengt i dag slik at du slapp å begå en tabbe. Tabbe når du ble født tenker jeeg!
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #6 Skrevet 20. september 2011 Tabbe når du ble født tenker jeeg! UUUUh
Schrine Skrevet 20. september 2011 Forfatter #7 Skrevet 20. september 2011 UUUUh Jeg er råtøff .. klar over det Mr. Positiv!
Havtorn Skrevet 20. september 2011 #8 Skrevet 20. september 2011 Man må ikke noe som helst. Be dem sette hull med en tynn kanyle dersom du vet at du aldri vil ha noen stor piercing der. Enkelt og greit. Jeg synes ikke det var særlig smertefullt. Ekleste er egentlig lyden, og den varer i hva da? To sekunder? Det er veeeldig kort tid med tanke på hvor lenge man lever. Det går fort ja, synes egentlig skyting er verre, for da er det så mye styr med pistolen. Mye skumlere. Haha. Og nei, bruk sterilt saltvann som rensemiddel, fåes kjøpt i ampuller på apoteket. Absolutt best. Ville tatt det kjapt, før luesesongen melder seg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå