Gå til innhold

Hva har skjedd med nesa til Ulrikke Lund?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ny plastikkoperasjon? På de nyeste innleggene i bloggen hennes har hun en strip på nesen, er det sånn man får etter en nose job eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor spør du ikkje henne istedefor om du er så veldig nysgjerrig?

• Liker 1
Skrevet

Hun har vel fått seg en på tryne da.

Skrevet

Haha. Misunner deg for at du ikke har verre ting å lure på

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor spør du ikkje henne istedefor om du er så veldig nysgjerrig?

Jeg har kommentert men hun har ikke godkjent det...

Skrevet

Litt kompisk at hun tre innlegg tidligere sier hun har klart å tjene sin første million. Det første man gjør etter at man har begynt å tjene store penger er å operere seg!! :D Haha.

Men jeg vet det ikke er sånn sikkert (hun har sikket stått i kø lenge for neseoperasjonen), bare litt kompisk.

Skrevet

Haha. Misunner deg for at du ikke har verre ting å lure på

ja det er sikkert KUN dette ts lurer på..La oss ikke for alt i verden lure på noe annet enn økonomi,krig og fred og sånt.

Sorry for surheten min.

Forøvrig hva nesa til frk.lund angår så har jeg ingen anelse.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hmm litt merkelig at denne har dukket opp på nesen rett etter oslo-besøk :popcorn:

I tillegg til at hun har uttalt tidligere at hun har et problem med nesen hvis det blir tatt bilde i profil.

Endret av Solmåne
Skrevet

Såklart er den fiksa på.

Skrevet

Ja hun har jo sgat tidligere at hun ikke liker den. Jeg syns det er trist at en mini bulk på nesa som gjør at hun skiller seg ut fra mengden og ser litt anderledes ut, skal få hun til å legge seg under kniven. Nå ser vel nesa ut som alle andre..

Skrevet

Hun og Tone Damli: for noen "oppegående" damer! Faen for en verden vi lever i.

Skrevet

Hun og Tone Damli: for noen "oppegående" damer! Faen for en verden vi lever i.

Tone Damli har vel ikke operert nesa?

Skrevet

Ja, også kommer hun neppe til å stå for det heller. Hun har jo allerede fikset tennene, men lar ingen kommentarer angående tennene komme gjennom på bloggen.

Er så LEI av alt fokuset på utseende! Gud forby at vi har noe som skiller oss litt ut, enten det er en sjarmerende skeiv tann eller en liten kul på nesen. Ulrikke Lund har alltid vært en pen jente, og nå fjerner hun bare særtegnene sine, én etter én.

Hva sier man til barna da, egentlig? "Du har arvet mammas nese, og jeg synes den var så stygg at jeg betalte 30.000 for å fjerne den." Hvilket forbilde er det?

• Liker 2
Skrevet

Hvem i all verden er Ulrikke Lund? :klo:

• Liker 2
Skrevet

Er jeg den eneste som ikke ser noen som helst bilder der hun har noe plaster o.l på nesen?

:vetikke:

Og nesen ser likedan ut som før på de nyeste bildene i bloggen...

Skrevet

Tone Damli har vel ikke operert nesa?

Jupp.

Skrevet

Hvem i all verden er Ulrikke Lund? :klo:

En av Norges største bloggere

Skrevet

Er jeg den eneste som ikke ser noen som helst bilder der hun har noe plaster o.l på nesen?

:vetikke:

Og nesen ser likedan ut som før på de nyeste bildene i bloggen...

http://ulrikkelund.com/wp-content/uploads/2011/09/IMG_4811.jpg

Hvordan kan du ikke se plasteret på nesen?

Det er først i de to siste innleggene hun har lagt ut nye bilder av seg selv (da med plaster på nesa). på de tidligere innleggene er det kun bilder fra arkivet hennes. Hun har nok vært og operert seg litt ja.

Skrevet

Den bumpen hun hadde på nesa var minimal, synes nesa hennes var veldig fin og kledelig til henne jeg! Og unik. Kjedelig at hun har fikset på den. :(

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...