AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #1 Skrevet 20. september 2011 Hei. Det er da en på skolen min, to klasser over meg, som jeg har blitt litt småbetatt av. Men problemet er jo at jeg ikke kjenner ham i det hele tatt og jeg tviler sterkt på at han egentlig vet hvem jeg er. Min venninne sendte venneforespørsel for meg da jeg glemte å logge av facebooken, men han godtok den heldigvis. Vi har ingen felles venner, så det blir litt vanskelig å møte på ham på den måten. Dessuten er det litt sjeldent jeg ser ham, innenfor "smile-rekkevidde" selv om skolen er liten. Har vurdert å snakke til ham på facebook, men vet ikke hvordan det skal virke "tilfeldig" og for opplagt at jeg liker ham. Tar gladelig i mot tips!
Gjest Apophis Skrevet 20. september 2011 #2 Skrevet 20. september 2011 Be han med på ein kaffe eller noe Er du interessert er det vel like greit å la han vite det, så finner du ut ganske fort om han er interessert i deg eller ikkje. Evt. om du ikkje vil det, så kan du jo bare skrive "hei, hvordan står det til?" og prøve å ta det videre derfra.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #3 Skrevet 20. september 2011 Takker for svar. Jeg tenker det blir litt vanskelig å be han på kaffe, da jeg "bare" er 16 og ikke bor i byen (bor et "halvstort" sted med lite utesteder). Men jeg burde vel ha nok mot til å skrive noe enkelt til ham... Skal se om jeg ikke gjør det. Tar fortsatt i mot forslag!
LoneWolf Skrevet 20. september 2011 #4 Skrevet 20. september 2011 skriv noe tilfeldig via facebook og bli litt bedre kjent med han og så kan du jo prøve å få han til å bli med på noe hvis han er interessert. Er vanskelig å bli kjent med folk hvis man ikke tar kontakt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå