Gå til innhold

Er cameltoe normalt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er cameltoe normalt og hvor mye i så fall?

En ting er jo hvis man drar trusa, buksa langt opp og det blir overdrevent.

Men sånn som her f.eks.:

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRLewV3zjpxvL4InMHqlxIXP789bm-2cMcSw0BKZNRf0qGpy8wkUw

Har ikke alle naturlig sånn form egentlig? :P

Bare at med noen klær synes det mer enn andre?

Hun på bildet har jo veldig tynne klær som former seg etter kroppen liksom.

Men det ser da ikke unormalt ut? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første: ja.

For det andre: det der er en tennis-spiller og ingen kamel-tå. :skratte:

• Liker 4
Skrevet

Er cameltoe normalt og hvor mye i så fall?

En ting er jo hvis man drar trusa, buksa langt opp og det blir overdrevent.

Men sånn som her f.eks.:

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRLewV3zjpxvL4InMHqlxIXP789bm-2cMcSw0BKZNRf0qGpy8wkUw

Har ikke alle naturlig sånn form egentlig? :P

Bare at med noen klær synes det mer enn andre?

Hun på bildet har jo veldig tynne klær som former seg etter kroppen liksom.

Men det ser da ikke unormalt ut? :P

Har du ett bedre bilde? Dette er så bittelite at det er vanskelig å se noe somhelst.

Skrevet

Har du ett bedre bilde? Dette er så bittelite at det er vanskelig å se noe somhelst.

Himmel og hav, trenger du virkelig et nytt bilde av det der for å kunne uttale deg, anonym?
  • Liker 1
Skrevet

Ts, ingen vits i å henge deg opp i cm. Alt er helt normalt.

Skrevet

http://www.documentingreality.com/forum/attachments/f171/242892d1296348078-camel-toe-015_sharapova-camel-toe.jpg

Der kom det seg, ja! :)

(Var litt nysgjerrig, ser du) ;)

Men, ja. Det er vel normalt? :klø:

Damer har tross alt sånn anatomi der nede, og det er vel derfor trusene deres ofte har "dobbelt skritt"?

Syns det er fint, jeg! :)

(Er mann)

Skrevet

Tja, noen kvinner får vel letter "camel toe" enn andre, det kommer nok ann på hvordan kjønnsleppene er utformet på den enkelte. Jeg, for eksempel, ville ikke kunnet få "camel toe" om jeg prøvde aldri så mye, andre har problemer med å unngå å få det i det meste av klær.

• Liker 1
Skrevet

huff, sorry at jeg sier det men camel toe er usjarmerende!! grøsset litt når jeg fikk se de bildene. Greit at det er naturlig, men hvem trenger å ha på seg så trange klær at det vises så forferdelig godt?

Skrevet

Uff, jeg kjøpte to nye bikinibukser i sommer og oppadget etter noen dagers bruk på ferie, at det var jo en søm midt foran fra skrittet og opp til linningen, og det så ikke bra ut.. :riste:

Merkelig at de syr dem sånn. Da får jo alle camel toe samme hva. :gjeiper:

Det er ikke rart det blir sånn i trange klær som på mange av de bildene, jeg tror det er ganske vanlig. Men pent er det ikke!

Synes jeg.

• Liker 3
Skrevet

huff, sorry at jeg sier det men camel toe er usjarmerende!! grøsset litt når jeg fikk se de bildene. Greit at det er naturlig, men hvem trenger å ha på seg så trange klær at det vises så forferdelig godt?

Du vet at dette er for å glede menn? Hva du mener om det er irrelevant, det er menn som har retten til å mene her.

Skrevet

Uff, jeg kjøpte to nye bikinibukser i sommer og oppadget etter noen dagers bruk på ferie, at det var jo en søm midt foran fra skrittet og opp til linningen, og det så ikke bra ut.. :riste:

Merkelig at de syr dem sånn. Da får jo alle camel toe samme hva. :gjeiper:

Jeg har også undret over den store mengden bikiniunderdeler og truser som har en loddrett søm i skrittet, de som har designet disse må være uten kunnskap om kvinners anatomi - eller har en sær forkjærlighet for den såkalte kamel tåen. Noen gnager også. :kjefte:

Men om det er normalt at trusen følger kroppens fasong? Ja. Av og til sklir trusen opp i skrittet, på samme måte som opp i baken.

Skrevet

Bruker du ikke f.eks. bikini eller badedrakt selv? Hvis du gjør det, har du sannsynligvis gått rundt med cameltoe noen ganger.

Skrevet

Bruker du ikke f.eks. bikini eller badedrakt selv? Hvis du gjør det, har du sannsynligvis gått rundt med cameltoe noen ganger.

Som tidligere nevnt her, er det ikke alle kvinner som får camel toe.

• Liker 1
Skrevet

Ja; det er normalt å få cameltoe fra tid til annen. Kommer jo ann på hvilke klær man har på da. Og om man har store kjønnslepper. Grad av bollemus vil nok også ha noe å si.

Personlig har jeg sjeldent cameltoe, men det er fordi jeg ikke liker at klærne er så trange i skrittet. Og den ene trange buksen jeg kunne fått det i, er for tykk.

Men jeg har nok tydelig cameltoe (jeg føler den er veldig synelig ihvertfall) når jeg bruker bikini/badedrakt (store kjønnslepper).

Men det er jo bare naturlig, kanskje litt som guttens buksebul :gjeiper:

For jeg tror nok at opphisselsesgraden vil påvirke cameltoe'n også :Nikke:

Skrevet

Er bare å la være å trekke buksen til opp under armene så slipper du det "problemet."

Skrevet

Er bare å la være å trekke buksen til opp under armene så slipper du det "problemet."

det er da virkelig ikke så enkelt for alle, noen får det i bikini som man både sagger og har for stor str.

• Liker 1
Skrevet

Som tidligere nevnt her, er det ikke alle kvinner som får camel toe.

Jeg tror nok de aller fleste vil få det fra tid til annen når de bruker bikini eller badedrakt.

• Liker 2
Skrevet

Det er en hårfin balanse mellom hva som er komisk og hva som er sexy, synes det var bilder av begge deler. Cameltoe kan være megasexy ved riktig anledning, feks "kommer våt opp av havet i bikini". Også hotpants i mykt kosestoff brukt i syden tåler en liten cameltoe,joggebukser på fritiden som sitter trangt rundt livet og avslører en liten cameltoe er også skikkelig hot :rodmer: .

Platinahår, massiv sminke og big time cameltoe er akkurat det motsatte.

Skrevet

Jeg tror nok de aller fleste vil få det fra tid til annen når de bruker bikini eller badedrakt.

Det tror jeg også, men det gjelder nok likevel ikke alle. Kvinners underliv kan variere enormt i form og størrelse.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...