Livets datter Skrevet 2. desember 2003 #1 Skrevet 2. desember 2003 "Armbåndstelefoner er på vei inn på mobilmarkedet. Kun et halvt år etter at NTT Docomo lanserte den første klokketelefonen for det japanske markedet, er allerede en rekke nye modeller på vei." Kunne du tenkt deg en slik en, istedenfor en "vanlig" mobil?
Gjest Lea Skrevet 2. desember 2003 #2 Skrevet 2. desember 2003 Absolutt! Er sååå lei av å drasse på mobilen, lete etter den i veska eller lomma, sjekke om den er på plass hver gang jeg går ut hjemmefra eller fra jobb. Man de kommer kanskje i en litt mer feminin utgave etter hvert??
Suppoline Skrevet 2. desember 2003 #3 Skrevet 2. desember 2003 Jeg ser fordelene med en slik en når man f.eks er den værste sportstypen som stresser rundt fra en løpetur til å kaste seg på sykkelen til jobb og lignende. Meget praktisk da, tror jeg ihvertfall Men for meg er den helt ubrukelig. Ikke kan jeg ha den på meg på jobb av praktiske årsaker, og å gå med armbåndsmobilen hjemme med tre unger rundt meg derav en som garantert vil sikle og bite på den, ja da tror ikke jeg den har så lenge levetid her i huset nei
Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2003 #4 Skrevet 2. desember 2003 Nope, jeg beholder den jeg har helt til man kan få piercingmobiler. Da skal jeg ha en i nesen og en i øret.
Livets datter Skrevet 2. desember 2003 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2003 Nope, jeg beholder den jeg har helt til man kan få piercingmobiler.
Chantique Skrevet 2. desember 2003 #6 Skrevet 2. desember 2003 Jeg er ganske lei av å måtte grave fram mobilen fra bederst i veska, men så lenge det er problemer med å sende sms er det uinteressant. Hadde det vært muligheter for det derimot, hadde det vært svært interessant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå