frøken_tralala Skrevet 20. september 2011 #1 Skrevet 20. september 2011 Jeg har sett litt på nett, og funnet ID-pudder (foundationen) til 269 kr på blivakker.no og fant det samme pudderet på beautyplanet.no, bare at der koster det 319 kr.. Mulig det går an å få tak i det enda billigere også da, i og med at det er så stor prisforskjell på de jeg fant? Hvor kjøper dere ID-pudder? Og også.. jeg har veldig lys hus med fregner, hvilken farge bør jeg bruke da?
frøken_tralala Skrevet 20. september 2011 Forfatter #2 Skrevet 20. september 2011 Kom igjen da...ingen som vil hjelpe meg med det her??
Pentu Skrevet 20. september 2011 #5 Skrevet 20. september 2011 Og i forhold til farge er det bare å prøve seg frem
bananbåt Skrevet 20. september 2011 #6 Skrevet 20. september 2011 kjøper på strawberrynet.com..... Billig der:)
Rosebud Skrevet 20. september 2011 #7 Skrevet 20. september 2011 Kjøper på feelunique.com. Jeg er også veldig lys, og bruker "fair".
frøken_tralala Skrevet 21. september 2011 Forfatter #9 Skrevet 21. september 2011 Kjøper på feelunique.com. Jeg er også veldig lys, og bruker "fair". Må man betale toll da? Hvor sender de fra? Storbritannia?
Jade Skrevet 21. september 2011 #10 Skrevet 21. september 2011 Man betaler moms og tollgebyr (ikke toll) på varer som koster 200,- eller mer. FeelUnique er så greie at de refunderer disse kostnadene mot kvittering. FeelUnique sender fra Jersey. De siste gangene jeg har bestilt, så har det tatt 10 dager.
Gjest ~Good&Bad~ Skrevet 21. september 2011 #11 Skrevet 21. september 2011 Jeg har handlet mine ID produkter her http://www.limebeauty.com/. Ser faktisk nå at de ikke har noe av ID inne.. Der betalte jeg ca. 150 kr for foundation og er den billigste plassen å handle på. Ebay hadde jeg ikke tatt sjansen på siden de er kjent for å ha falske varer i omløp. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå