Gå til innhold

Husk reiseforsikring for barnet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte le litt da jeg leste denne artikkelen. Håkon på 4 mnd hadde glemt å forsikre vogna si før han dro på ferie. Det kan han angre på nå når han sitter i Italia uten vogn. :fnise:

Foreldrene skulle selvsagt hadde reiseforsikring på barnet også. Men jeg må ærlig innrømme at jeg kunne gjort samme tabben selv, og skulle nok ønsket at forsikringsselskapet var litt rundere i kantene her.

Har dere reiseforsikring for babyen/hele familien når dere reiser med små barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her må jeg si jeg synes forsikringsselskapet gjorde seg litt vel vanskelige. Vi har selv reiseforsikring gjennom Europeiske, men vår gjelder hele familien.

Skrevet

Har Europeiske. Vi mistet vogn og bilseter i sommer. Ikke noe problem. Kjøp skikkelig forsikring som gjelder hele familien

• Liker 1
Skrevet

Å ikke forsikre ungen er uansvarlig, selv om jeg også ville trodd at vogna gikk under foreldrenes forsikring.

Men om ungen hadde blitt syk ville jo det kunne medføre en gigantregning dersom kun foreldrene er forsikret. Håper dustehuene har lært til neste gang.

Skrevet

Trodde de fleste forsikringer gjaldt hele familien jeg?

:lete:

Skrevet

Angående barnevogn:

Om man bruker Prampack som beskyttelse til vognen, dekker hvertfall SAS og Norwegian skadene på vognen.. Da slipper man en masse "byråkrati" m de der... Om vognen bare er SKADET da vel og merke....;)

Kom over en nettside som heter www.barnombord.no , der leier dem ut disse PÅ OSL Gardermoen!!! Genialt!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...