Gå til innhold

Når både gutten og jenta er sjenert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en fyr som jeg snakker endel med, og han gir ganske tydelig uttrykk for at han liker meg. Likevel veit jeg at både han og jeg er sjenerte, og derfor går dette litt tregt fremover. Vi sender alltid melding til hverandre om vi skal/er ute for om vi evt. kan møtes, for da har vi vel litt alkohol i blodet. Allikevel veit jeg at han ikke bare er ute etter å ha seg heller. Men det er så sjeldent begge er ute akkurat samtidig, og jeg vil jo egentlig møte han og være med han. Så vi kan se hvor dette kan gå. Men han spør ikke om å finne på noe utenom fest, og det har ikke jeg turt heller. På en måte føler jeg dette er gutten sitt ansvar. Jeg tenker også på om jeg bare bør la det gå helt natulig utfra når vi møter på hverandre, men...

Hva ville du ha gjort i en sånn situasjon? Noen tanker om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta frem telefonen.

Gå inn på meldinger.

Ny melding

Til gutten.

Skriv på tastaturet: "Hei, har du lyst til å finne på noe en dag?"

Skrevet

Ta frem telefonen.

Gå inn på meldinger.

Ny melding

Til gutten.

TS her. Jeg veit ikke, jeg tørr ikke. Synes det på en måte er hans oppgave, jeg vil ikke føle meg så desperat heller. Da vil han vel iallefall ikke ha lyst. Ææ.

Skrevet

Som sjenert gutt selv vil jeg nok ha likt en slik melding da jeg er ufattelig dårlig på å tolke om noen liker meg eller ikke til tider :)

Kan godt være at han tenker Yay da slipper eg å prøve å spørre om han får den :)

• Liker 1
Skrevet

Som sjenert gutt selv vil jeg nok ha likt en slik melding da jeg er ufattelig dårlig på å tolke om noen liker meg eller ikke til tider :)

Kan godt være at han tenker Yay da slipper eg å prøve å spørre om han får den :)

Er jo litt godt å høre det da, hehe. Men hva om han faktisk ikke vil? Hva hadde du gjort da?

Skrevet

haha jeg datet en gutt som var sjenert, og det var jeg og. vi måtte lide oss igjennom noen dater før det funket :) gjør det selv om du ikke tør! jeg har angret på at jeg ikke var mer vågal

Skrevet

må de drikke masse alkohol:/

Skrevet

må de drikke masse alkohol:/

Ts her. Hva mener du? Haha. Det er såklart enklere å ta kontakt om man har drukket litt, og det har blitt på den måten vi har kunne møttes til nå. Trenger jo ikke være masse alkohol, det har jeg ikke sagt noe om. Da han var ute på lørdag sendte han f.eks. melding og spurte om jeg var ute, og når jeg sa nei sa han at jeg skulle vært der og sender ganske lange meldinger.

Skrevet

Er jo litt godt å høre det da, hehe. Men hva om han faktisk ikke vil? Hva hadde du gjort da?

Om han ikke vil får du jo svaret ganske fort og slipper pine deg selv med det mer. Har selv pint meg selv med noen før jeg fant ut hva de egentlig ville som da ikke var meg.

Oss sjenerte gutter elsker oppmerksomhet fra en jente selv om det kanskje ikke er like lett å se :P Send han en melding å se hva som skjer :)

Skrevet

jeg leste bare overskriften jeg, og tenkte at to veldig sjenerte som skulle "ta forholdet videre"(ha sex) kunne trenge litt alkohol, hehe;) jeg misforstod nok tråden litt:P

Skrevet

TS her. Jeg veit ikke, jeg tørr ikke. Synes det på en måte er hans oppgave, jeg vil ikke føle meg så desperat heller. Da vil han vel iallefall ikke ha lyst. Ææ.

Noen ganger får man lyst til å bruke kg som en fjernkontroll, som tar over en brukers mobiltelefon:

(Låner Facepainters oppskrift)

Går inn på meldinger.

Ny melding

Til gutten.

Send melding

Done.

Hvor fint hadde ikke det vært? Da hadde allerede "skaden skjedd", og du hadde vært nødt til å få ræva di i gir! :fnise:

Skrevet

Det er ikke noe mer hans enn din oppgave. Du kan ikke gå gjennom hele livet og bruke sjenanse som unnskyldning. Hvis du prøver å trosse deg selv noen ganger, så vil du se at det ikke er noe problem, og om noen år vil du bare lure på hvorfor du ikke gjorde det før.

Skrevet

Noe som er ganske enkelt er å bare gå inn på mobilen (som nevnt over), skrive hele sms'en og finne frem den du vil sende den til i kontakter og gjøre slik at du bare trenger ett trykk til før den er sendt. Da kan du evt se vekk eller gjøre hva enn du føler at hjelper når du tar siste trykket :)

Bare send sms'en og så er det slutt på at du piner deg selv slik, go for it. Bare fordi man sender en melding er man ikke automatisk desperat ^^

Enig med Rolf over her at selv dem som er sjenerte liker å få oppmerksomhet fra jenter dem liker. Er ikke alltid lett for oss litt sjenerte gutter.

Det er nok ikke mannen sin oppgave å ta kontakt, jeg tror nok at dette ansvaret står på begge kjønn.

• Liker 1
Skrevet

TS her. Men hvis jeg evt. tørr å spørre, hva burde vi finne på da?

Skrevet

Hva som helst du og han interesserer dere for. Noe klassisk som kino og så finne noe å bite i eller ta noe utradisjonelt. Du vet nok bedre enn meg hva akkurat den personen liker :)

Skrevet

Bowling er også meget gøy og ikke så veldig "formelt"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...