Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som vet om noen som kan tyde/lese drømmer evt gjøre noe med meg som gjør at jeg ikke har disse fæle drømmene. Våkner flere netter i uka av at jeg gråter, ikke klarer å puste og er rett og slett livredd! Kan sitte flere timer etter jeg våkner og fortsatt ha pustevansker, samtidig som jeg er så redd jeg aldri trodde det gikk an å bli.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo alltids lese om Freud og hans teorier om drømmetydning. Nyere psykologisk forskning har imidlertid gått litt mer bort fra at drømmer har så stor betydning. Det er likevel noen ganger man kan skremme seg selv vil jeg si..

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvis jeg ikke husker feil er Antlers ganske stødig på drømmetydning, kanskje du kan sende henne en PM?

Skrevet

Noen her som vet om noen som kan tyde/lese drømmer evt gjøre noe med meg som gjør at jeg ikke har disse fæle drømmene. Våkner flere netter i uka av at jeg gråter, ikke klarer å puste og er rett og slett livredd! Kan sitte flere timer etter jeg våkner og fortsatt ha pustevansker, samtidig som jeg er så redd jeg aldri trodde det gikk an å bli.

Hva drømmer du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...