Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde å søke litt rundt, men fant ingen lignende tråd, så jeg oppretter en i stedet :)

Jeg lurer på om noen KG-folk her har en blogg de vil dele, og kanskje fortelle litt om hva slags type blogg det er? Har jo sett noen sminkeblogger til folk her, men vil gjerne oppdage mer.

Og siden jeg er først, så kan jeg jo si litt om min egen. Det er forsåvidt en hverdagsblogg, men med ganske stort fokus på musikk. Den er ganske så nystarta, så det er ikke så mye innhold ennå, men tenker å fylle på med mye musikkforslag, lister, anbefalninger osv. Men kommer nok også til å skrive om andre ting og ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker bloggen min til å poste bilder, dikt og sangtekster i steden for å fylle opp maskinen min :-)

Jeg er ikke så flink til å skrive om dagen min, og ser ikke vits i det da jeg gjør det samme nesten hver dag.

Skrevet

Bloggen din var skikkelig søt :D

Ingen flere som vil dele? Jeg vil gjerne ha noen å følge med, særlig noen musikk/film/litteratur-blogger!!

Skrevet

Jeg har, men nå for tiden er den litt på sida av det jeg egentlig vil. Men det kommer seg!:)

Skrevet

Bloggen din har jeg faktisk fulgt med litt på ;)

(Uten å høres ut som en stalker...)

Gjest boblebrus
Skrevet

Jeg har blogg, men den er nok fryktelig uinteressant for de som ikke kjenner meg :sjenert: Mye tekst, og lite bilder (og mye flåsete hverdagsfilosofi). Kan jo legge ut linken her da.

Men har veldig lyst til å opprette en fotoblogg også, med egne bilder og slike ting. Spennende å se på andre blogger for å få inspirasjon :)

Skrevet (endret)

Har en altmuligblogg som jeg har hatt i årevis, men som har blitt oppdatert sjeldent det siste året. Jeg føler på meg at det skal blogges litt mer fremover!

Dette er stedet mitt! Velkommen.

Endret av Pemille
Skrevet

Har en altmuligblogg som jeg har hatt i årevis, men som har blitt oppdatert sjeldent det siste året. Jeg føler på meg at det skal blogges litt mer fremover!

Dette er stedet mitt! Velkommen.

:sjokkert: :sjokkert: Den kaka du har lagd!! Jeg har lyst å betale deg for å komme hjem til meg og bake :sikle:

Skrevet (endret)

Jeg har en. Litt udefinert min også, er egentlig bare ett sted jeg kan bable for meg selv :sjenert: Skriver hovedsaklig om studentlivet i bergen. Her er den :takke:

Endret av Momseguri
Skrevet

HedvigR: Hehe, takk! Må understreke at jeg ikke egentlig er verken baker eller bakeblogger, altså, men innimellom er jo det også en del av livet! :)

Skrevet

nei, hvem gidder å lese slikt om meg? :flekke:

Skrevet

Jeg bruker bloggen min til å poste bilder, dikt og sangtekster i steden for å fylle opp maskinen min :-)

Jeg er ikke så flink til å skrive om dagen min, og ser ikke vits i det da jeg gjør det samme nesten hver dag.

Jeg har vært innom bloggen din flere ganger, i all hemmelighet! Veldig søt :)

Skrevet

Jeg har, men nå for tiden er den litt på sida av det jeg egentlig vil. Men det kommer seg!:)

Du ligner litt på hun Liz, my life as Liz som går på Mtv.

Og ja, det er et kompliment ;)

Koslig blogg har du også!

Skrevet

Jeg har vært innom bloggen din flere ganger, i all hemmelighet! Veldig søt :)

Betyr det at jeg må poste oftere? ;)

Mange flotte blogger her forresten!

Skrevet

Du ligner litt på hun Liz, my life as Liz som går på Mtv.

Og ja, det er et kompliment ;)

Koslig blogg har du også!

Hehe,takk! Selv om jeg ikke heelt ser likheten:p Men tror jeg bare har sett én episode da...

Skrevet

Betyr det at jeg må poste oftere? ;)

Mange flotte blogger her forresten!

Jatakk ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...