Gå til innhold

Kino = date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt spurt av en gutt om jeg vil bli med på kino. Jeg er ganske interessert i han, så derfor lurer jeg på om det er en date eller bare en uskyldig "date" som man kan ta med jentevenner liksom? Hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker date, hvis ikke dere er gode venner som har vært ute og gjort ting sammen før.

Jeg ble bedt på kino av en fyr en gang og tok det for gitt at det var en date, men da jeg spurte hva han tenkte ble det helt stille fra ham haha. jeg fikk aldri vite hva han mente og nå er han gift.

forbered deg på date, med et glass etter filmen :)

Skrevet

Haha.. Kino er en sikker vinner!

Det er lett å foreslå kino, fordi motparten ikke nødvendigvis oppfatter det som en date og det er ikke så avskrekkende. Derimot er det et ganske dårlig date-sted i seg selv, siden man ikke får snakket sammen under filmen (kan være en fordel om det blir veldig kleint). Men man har alltid mye å snakke om etterpå, spesielt om man er glad i film. Hvis du liker ham så ta umiddelbart initiativ til å gå og spise eller ta en øl etter filmen.

Hvis han svarer nei så var det ikke en date likevel, bare to mennesker som gikk på kino sammen :gjeiper:

Skrevet

Jeg var nylig på en kino-date. Vi møttes litt før og pratet litt, og snakket sammen etterpå.

Føltes trygt, fordi om han var en skuffelse/kleint/pinlig kunne jeg slippe lett unna med det. Og om han var kjekk kunne vi dra det ut:)

Skrevet

Det er vansklig å si uten å møte han om det er en date eller noe helt uskyldig, men det kommer jo bare ann på hvor bra dere kjenner hverandre, hvor mye dere er med hverandre og slikt.

Hvis det ikke er en date så er det jo "no harm done" og være med på å se en artig film med bra selskap, hvis det er en date finner du nok ut av det i løpet av dagen :gjeiper:

Skrevet

Jeg ville aldri sett på kinobesøk som noe annet enn et kinobesøk... Men det er da meg.

Skrevet

Kino er en klassisk date og noe man også kan begynne med i ung alder når man gjerne ikke har så fryktelig mange alternativer.

Så jeg sier som palle, om man ikke er klart etablert som venner der man har gjort andre ting sammen før, ja da bør man være forberedt på date.

Skrevet

hvorfor dater dere ikke hjemme oss hverandre.. nærmere til senga :sengekos::sengekos::skratte:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...