AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #1 Skrevet 20. september 2011 jeg er interesser i en fyr (veeeeldig interessert) som ikke har hatt dame siden da jeg traff han. som da er sånn ca 7 år siden. har også spurt felles venner av oss om han har hatt noen før det igjen, men det har han ikke. burde jeg se på dette som et faresignal? er det litt risky på bevege seg ut på farlig farvann, altså en evig singel ungkar som ikke er vant til å dele leilighet eller livet sitt med en annen dame? kan se for meg at han får litt noia hvis vi da en gang hadde blitt sammen og han fant ut hvordan et samliv fungerer, når han aldri har vær i et hva sier dere, er dette en mann som alltid vil elske singel tilværelsen eller tror dere det er håp for meg? btw, jeg er hodestups forelsket i denne mannen, det har jeg vært siden dag 1. men er bare litt skeptisk når han ikke har vært i noe forhold før =p hilsen hemmelig forelsket
HopelessFear Skrevet 20. september 2011 #2 Skrevet 20. september 2011 Om han har bodd for seg selv, så betyr ikke det at det går ille. Men om han kommer rett fra mor og ikke har greid seg selv, da kan det by på problemer. 1
Flanør Skrevet 20. september 2011 #3 Skrevet 20. september 2011 jeg er interesser i en fyr (veeeeldig interessert) som ikke har hatt dame siden da jeg traff han. som da er sånn ca 7 år siden. har også spurt felles venner av oss om han har hatt noen før det igjen, men det har han ikke. burde jeg se på dette som et faresignal? er det litt risky på bevege seg ut på farlig farvann, altså en evig singel ungkar som ikke er vant til å dele leilighet eller livet sitt med en annen dame? kan se for meg at han får litt noia hvis vi da en gang hadde blitt sammen og han fant ut hvordan et samliv fungerer, når han aldri har vær i et hva sier dere, er dette en mann som alltid vil elske singel tilværelsen eller tror dere det er håp for meg? btw, jeg er hodestups forelsket i denne mannen, det har jeg vært siden dag 1. men er bare litt skeptisk når han ikke har vært i noe forhold før =p hilsen hemmelig forelsket Når en mann oppdager at dama han er interessert i er singel sier han: great! Når en kvinne oppdager at mannen hun er interessert i er singel sier hun: hva er galt med han fyren her da? Samme gjelder en fyr som ikke har hatt kjæreste før. Såklart TS, det MÅ jo være noe galt med ham, ikke sant? Og la oss si dere hadde blitt kjærester: hadde du slukt ham levende? Sitter han fast i garnet da, akkurat passe tilberedet slik at du - monsteredderkoppen - kan fortære ham? Sagt med andre ord, må du nødvendigvis dele leilighet eller livet med ham? 5
Gjest otrivin Skrevet 20. september 2011 #4 Skrevet 20. september 2011 Typen min var singel før han traff meg... Det har nå gått kjempefint 1
Flanør Skrevet 20. september 2011 #5 Skrevet 20. september 2011 Typen min var singel før han traff meg... Det har nå gått kjempefint Ja, mot alle odds. Jeg mener......fyren var jo singel!!!!!!!! Må jo ha vært noe galt med ham da. Nå derimot er han frisk igjen. Han er jo sammen med deg!
Steinar40 Skrevet 20. september 2011 #6 Skrevet 20. september 2011 jeg er interesser i en fyr (veeeeldig interessert) som ikke har hatt dame siden da jeg traff han. som da er sånn ca 7 år siden. har også spurt felles venner av oss om han har hatt noen før det igjen, men det har han ikke. burde jeg se på dette som et faresignal? er det litt risky på bevege seg ut på farlig farvann, altså en evig singel ungkar som ikke er vant til å dele leilighet eller livet sitt med en annen dame? kan se for meg at han får litt noia hvis vi da en gang hadde blitt sammen og han fant ut hvordan et samliv fungerer, når han aldri har vær i et hva sier dere, er dette en mann som alltid vil elske singel tilværelsen eller tror dere det er håp for meg? btw, jeg er hodestups forelsket i denne mannen, det har jeg vært siden dag 1. men er bare litt skeptisk når han ikke har vært i noe forhold før =p hilsen hemmelig forelsket Så det du egentlig sier er at et samliv med deg blir et helvete for ham? 2
LoneWolf Skrevet 20. september 2011 #7 Skrevet 20. september 2011 S elv om fyren ikke har vært i et forhold før, betyr ikke det at du skal gå i full beredskap med rød alarm. Det er alltid en første gang for alle med alt man gjør Jeg ville satset på det og sett hvordan det endte opp, eller vil du kanskje angre på at du ikke prøvde? 1
Kråkesaks Skrevet 20. september 2011 #8 Skrevet 20. september 2011 En gang må være den første. Hvordan skal folk få seg kjærester hvis ingen vil være den første kjæresten? Hvis du er veldig interessert i han så må det vel være en grunn til det? Det blir like paradoksalt som å søke jobb. For å få jobb må du ha erfaring. For å få erfaring må du ha jobbet. 3
Steinar40 Skrevet 20. september 2011 #9 Skrevet 20. september 2011 En gang må være den første. Hvordan skal folk få seg kjærester hvis ingen vil være den første kjæresten? Hvis du er veldig interessert i han så må det vel være en grunn til det? Det blir like paradoksalt som å søke jobb. For å få jobb må du ha erfaring. For å få erfaring må du ha jobbet. Ja, eller de rette bekjentskapene. Og flaks. 1
Rayanne Skrevet 20. september 2011 #10 Skrevet 20. september 2011 Han har nok aldri hatt kjæreste fordi han ikke er interessert. Ingen vits å prøve seg da. Smart jente.
Gjest otrivin Skrevet 20. september 2011 #11 Skrevet 20. september 2011 Ja, mot alle odds. Jeg mener......fyren var jo singel!!!!!!!! Må jo ha vært noe galt med ham da. Nå derimot er han frisk igjen. Han er jo sammen med deg! Haha. Syns han er MYE bedre til dette enn de andre jeg har vært sammen med :-D
Gjest Solstråla88 Skrevet 20. september 2011 #12 Skrevet 20. september 2011 Samboeren min hadde heller aldri hatt kjærste før vi traff hverandre, men vi har det kjempe fint og skal gifte oss til sommern, da etter 4 års samboerskap. Aldri vært noe problem overhodet. 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #13 Skrevet 20. september 2011 Min samboer hadde aldri vært sammen med noen før vi ble sammen, han hadde vel egentlig bare såvidt kyssa en jente før meg Jeg undret meg såklart over dette, siden fyren er både kjekk og snill og morsom. "Normal" både sosialt og på andre måter (for meg er han jo veldig spesiell, og absolutt ikke normal). Det går kjempefint og jeg angrer ikke et sekund på at jeg satset på dette forholdet. Jeg kjente han i ca 5 år før vi ble sammen. Tror grunnen til at han ikke har hatt noen damer før meg er at han ikke har brydd seg noe særlig noe om det (han har alltid hatt en stor vennegjeng med masse pene, hyggelige jenter), og at han opp til han nådde 20-åra hadde litt dårlig selvtillit. Det er jo uansett noen pluss ved dette, du slipper jo f.eks. eksdamer som ringer på natten og griner og lurer på hvorfor du stjal han fra henne (egen erfaring, og det pågikk i to år, like langt som forholdet). 1
Gjest otrivin Skrevet 20. september 2011 #14 Skrevet 20. september 2011 Min samboer hadde aldri vært sammen med noen før vi ble sammen, han hadde vel egentlig bare såvidt kyssa en jente før meg Jeg undret meg såklart over dette, siden fyren er både kjekk og snill og morsom. "Normal" både sosialt og på andre måter (for meg er han jo veldig spesiell, og absolutt ikke normal). Det går kjempefint og jeg angrer ikke et sekund på at jeg satset på dette forholdet. Jeg kjente han i ca 5 år før vi ble sammen. Tror grunnen til at han ikke har hatt noen damer før meg er at han ikke har brydd seg noe særlig noe om det (han har alltid hatt en stor vennegjeng med masse pene, hyggelige jenter), og at han opp til han nådde 20-åra hadde litt dårlig selvtillit. Det er jo uansett noen pluss ved dette, du slipper jo f.eks. eksdamer som ringer på natten og griner og lurer på hvorfor du stjal han fra henne (egen erfaring, og det pågikk i to år, like langt som forholdet). Samme her. Min hadde bare kysset et par ganger når han hadde vært FULLSTENDIG drita og nærmest blitt tvingt til det haha. Også meg da. Siden vi var bestevenner før og. Jeg er og glad for det med at han ikke har ekser og sånn veldig greit. Trenger aldri å lure på om han har hatt bedre sex enn med meg. Heheh.
Gjest Cecilia L Skrevet 20. september 2011 #15 Skrevet 20. september 2011 Det er nesten utrolig hvor mange "problemer" kan kan tyne ut av dette med relasjoner og kjærlighet. Du er allerede forelsket. Er ikke det fantastisk, da? For meg ville den situasjonen du beskriver her nesten vært et pluss. Iallefall ikke noe problem (i utgangspunktet). Ikke alle mennesker har like lett for å forbinde seg mentalt med andre, samt forelske seg, og det er mulig at dette er tilfellet med din utvalgte. Eller det kan være at han er aseksuell. Eller det kan være at han er homofil og ikke kommet ut av skapet. Eller det kan være at han har issues i forhold til kvinner. Slik kan man spekulere og spekulere, uten å møte et menneske med et åpent sinn. Slipp deg litt løs, vær empatisk, og ta en dag ad gangen.
Gjest Alfred Skrevet 20. september 2011 #16 Skrevet 20. september 2011 Min samboer hadde aldri vært sammen med noen før vi ble sammen, han hadde vel egentlig bare såvidt kyssa en jente før meg Jeg undret meg såklart over dette, siden fyren er både kjekk og snill og morsom. "Normal" både sosialt og på andre måter (for meg er han jo veldig spesiell, og absolutt ikke normal). Det går kjempefint og jeg angrer ikke et sekund på at jeg satset på dette forholdet. Jeg kjente han i ca 5 år før vi ble sammen. Tror grunnen til at han ikke har hatt noen damer før meg er at han ikke har brydd seg noe særlig noe om det (han har alltid hatt en stor vennegjeng med masse pene, hyggelige jenter), og at han opp til han nådde 20-åra hadde litt dårlig selvtillit. Det er jo uansett noen pluss ved dette, du slipper jo f.eks. eksdamer som ringer på natten og griner og lurer på hvorfor du stjal han fra henne (egen erfaring, og det pågikk i to år, like langt som forholdet). Jeg tror han brydde seg om det. Det kan være at han alltid havnet i vennefella, og det gjør man jo om man behandler alle damer som venner. Dette kan være tilfelle for mannen ts beskriver også. 1
Daniel84 Skrevet 20. september 2011 #18 Skrevet 20. september 2011 Uff. Hadde det vært bedre om han hadde hatt en haug med kjærester før deg da? 1
Wunderbarbara Skrevet 20. september 2011 #19 Skrevet 20. september 2011 Jeeezez. Det er da ingenting galt med å ikke ha hatt kjæreste før, noen er mer kresne og tilbakeholdne enn andre. Han har vel bare ikke truffet den rette. Jeg synes det høres ut som et pluss - han har ingen ekser som har gjort han bitter og "erfaren på forhold". Enkelte menn har nemlig en tendens til å bruke alt som gikk galt i forrige forhold mot deg. Kjør på! 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #20 Skrevet 20. september 2011 Hvis jeg hadde truffet en jente som ikke hadde vært noe forhold før ville det ikke vært noe problem for meg. Grunnen til at enkelte går single i mange år er som regel en blanding av flere faktorer som feks sjenanse, aldri blitt ordentlig forelsket, kanskje litt forknytt i forhold til det motsatte kjønn osv. I mine øyne er ikke dette noe som gjør en person noe spesielt unormal. Man må kanskje bare jobbe litt mer og være litt tålmodig/overbærende med vedkommende. Null problem for meg ihvertfall. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå