attegløyma Skrevet 20. september 2011 #1 Skrevet 20. september 2011 Eg har forelska meg litt i ein 2008 modell Opel Astra med automatgir (diesel), men sidan eg treng plass til barnevogn lurer eg på om bagasjerommet er for lite? Denne bilen skal brukast til transportetappen heim- barnehage- jobb, omlag 4 mil kvar dag til saman. Og eg treng altså plass til barnevogn uten å måtte demontere den, verken hjul eller bag, går det? Eller må eg bite i det sure eplet og kjøpe stasjonsvogn? Syns dei e så store, så vil helst ha noko som e nettare. Vi har ein annan, stor bil for feriar og slikt, men den brukar så enormt med bensin på sånne småturar, at eg ser etter noko anna. Men ser den blir sett i same klasse som Golf og Auris, og desse er jo små. Erfaringar vert mottekne med takk
Britt Banditt Skrevet 21. september 2011 #2 Skrevet 21. september 2011 Hvis du skal ha en stor Emmaljunga eller en Simo Kombi/Duo så går det nok ihvertfall ikke, dessverre. Vi har Simo Kombi (nå bare sportsvogndelen), og det var såvidt vi fikk den inn i en mellomstor stasjonsvogn (måtte virkelig trykke den inn), men i den store stasjonsvogna vår går det helt fint.
Gjest WendyClear Skrevet 21. september 2011 #3 Skrevet 21. september 2011 Du må nok opp til en Opel Astra stasjonsvogn for å få plass uten å legge den sammen. Vi hadde en astra stasjonsvogn, i den gikk det plass til et stort hundebur(gigahund) og noen kofferter ved siden av Forøvrig synes jeg Opel Astra er en drittbil, men det er jo en annen sak
attegløyma Skrevet 21. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2011 Eg vil helst sleppe stasjonsvogn, det fristar lite... Får ta med vogna til ein bilbutikk og prøve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå