Gå til innhold

Opel Astra Kombi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har forelska meg litt i ein 2008 modell Opel Astra med automatgir (diesel), men sidan eg treng plass til barnevogn lurer eg på om bagasjerommet er for lite? Denne bilen skal brukast til transportetappen heim- barnehage- jobb, omlag 4 mil kvar dag til saman. Og eg treng altså plass til barnevogn uten å måtte demontere den, verken hjul eller bag, går det? Eller må eg bite i det sure eplet og kjøpe stasjonsvogn? Syns dei e så store, så vil helst ha noko som e nettare. Vi har ein annan, stor bil for feriar og slikt, men den brukar så enormt med bensin på sånne småturar, at eg ser etter noko anna. Men ser den blir sett i same klasse som Golf og Auris, og desse er jo små. Erfaringar vert mottekne med takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du skal ha en stor Emmaljunga eller en Simo Kombi/Duo så går det nok ihvertfall ikke, dessverre. Vi har Simo Kombi (nå bare sportsvogndelen), og det var såvidt vi fikk den inn i en mellomstor stasjonsvogn (måtte virkelig trykke den inn), men i den store stasjonsvogna vår går det helt fint.

Gjest WendyClear
Skrevet

Du må nok opp til en Opel Astra stasjonsvogn for å få plass uten å legge den sammen. Vi hadde en astra stasjonsvogn, i den gikk det plass til et stort hundebur(gigahund) og noen kofferter ved siden av :) Forøvrig synes jeg Opel Astra er en drittbil, men det er jo en annen sak :P

Skrevet

Eg vil helst sleppe stasjonsvogn, det fristar lite... Får ta med vogna til ein bilbutikk og prøve ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...