AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #21 Skrevet 20. september 2011 Ha kondom i lommeboka alltid, ikke bare når du håper på et ligg. Da blir det helt naturlig og ikke kleint. Og det er ikke bakstrevers, det er fornuftig. Hvis man er en type som havner i ONS-situasjoner så burde kondom være like naturlig som å ha på seg som legitimasjon. Fast inventar i lommeboka, ikke noe annet.
Gjest Koseklumpen Skrevet 20. september 2011 #22 Skrevet 20. september 2011 Jeg hadde også alltid med meg kondom i veska når jeg var singel. Det er utrolig hvor lite ansvar mange menn tar når det kommer til sex og prevangsjon. Jeg har truffet på flere som ikke en gang har ant hvodan de skal sette på en kondom Prevansjon burde være begge sitt ansvar når det kommer til tilfeldig sex.
Rofl Skrevet 20. september 2011 #23 Skrevet 20. september 2011 Om noen ikke vil bruke kondom og heller ikke vet hvordan man tar den på virker de litt snål og udugelige for meg. Alle hadde vel sex undervisning på skolen?
womenwomen Skrevet 20. september 2011 #24 Skrevet 20. september 2011 Om noen ikke vil bruke kondom og heller ikke vet hvordan man tar den på virker de litt snål og udugelige for meg. Alle hadde vel sex undervisning på skolen? Har truffet en mann som ikke kunne ta på et kondom engang....Han hadde aldri brukt kondom sa han.Ikke hadde han kondomer heller. Jeg har i veska,når jeg skal ut på byen.Man vet jo aldri hva som kan skje.Kjekt å ha.Vil ikke gå glipp av noe,bare forde vi ikke har gummi. Og menn tar jo ikke ansvar.Derfor må vi damer det.MEN-det betyr ikke at ONS var planlagt ...Selv om DAMA var forberedt : ) he he
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå