Gå til innhold

Kondom på ONS?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er kondom virkelig viktig for damer på ONS og nachspil, hvis det blir klining og krafsing på mus og pikk, og antydninger til knullelyst?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper at hun(eller du) ønsker kjønnssykdommer.

• Liker 1
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Det burde være viktig for både kvinner og menn hvis de bryr seg om kjønnssykdommer og å forhindre graviditet.

• Liker 3
Skrevet

... eller hiv :filer:

Skrevet

Ja, men det er litt turnoff og sosialt bakstrevers å gå ut med kondom, synes jeg, da det føles påtrengende å ha den i lomma. Jeg synes det er lettere å være sosial på en naturlig måte uten å ha med en kondom ute på en uteplass.

Skrevet

Ja, kondom er og, forhåpentligvis vil, være veldig viktig. Ikke noe gummi, ikke noe sex, enkelt og greit.

• Liker 1
Skrevet

Jeg trodde det var vanlig at mannfolkene skulle ta ansvar for kondomer.

Turn-off med kondom = Turn-on til klamydia og hiv!

Skrevet

Kondom er ut!

Jeg har sex for nytelsen sin skyld, og med kondom frafaller nytelsen nesten fullstendig. Ta tar jeg med heller en runde med "frøken høyre". :fnise:

Skrevet

Ja, kondom er og, forhåpentligvis vil, være veldig viktig. Ikke noe gummi, ikke noe sex, enkelt og greit.

trodde du var i fast forhold jeg.

Skrevet

Jeg er i det. Jeg driver ikke med ons, men om jeg hadde gjort det så hadde kondom vært påkrevd.

Skrevet

Kondom er ut!

Jeg har sex for nytelsen sin skyld, og med kondom frafaller nytelsen nesten fullstendig. Ta tar jeg med heller en runde med "frøken høyre". :fnise:

Jeg klarer ikke skjønne tankegangen din. Har du klippekort hos legen?

Hadde en fyr sagt dette til meg, så ville all lyst på han forsvunnet fullstendig.

• Liker 1
Skrevet

Og alle som er i fast forhold har fortrengt tidligere erfaringer/meninger/holdninger...

:ironi:

Skrevet

Jeg klarer ikke skjønne tankegangen din. Har du klippekort hos legen?

Hadde en fyr sagt dette til meg, så ville all lyst på han forsvunnet fullstendig.

Han sier jo at han heller tar seg en runde med høyrehånda enn ons. Skulle ønske flere hadde den holdningen. Men på en annen side, om en skal innlede et forhold er det veldig lurt å være villig til å bruke kondom i hvert fall i starten.

• Liker 1
Skrevet

Han sier jo at han heller tar seg en runde med høyrehånda enn ons. Skulle ønske flere hadde den holdningen. Men på en annen side, om en skal innlede et forhold er det veldig lurt å være villig til å bruke kondom i hvert fall i starten.

Det er ikke det han sier. Han sier han heller tar seg en runde med høyrehånda istedenfor sex med kondom (uavhengig av om det er ons eller ei, regner jeg med). Mao. har han sex (også ons) uten kondom..

• Liker 2
Skrevet

Å ha sex med fremmende uten kondom er i grunn som å sitte der og spille russisk rulette. Lykke til, en dag smeller det med HIV, unger, herpes og gud vet hva du ikke ønsker deg.

• Liker 1
Skrevet

Kondom er ut!

Da får du kutte ons da. Respektløst å ikke bruke kondom. Men du har sikkert plenty av sykdommer du vil dele med verden;)

Skrevet

Jeg blir litt satt ut av at menn mener at det er jenta/kvinnens ansvar å fremskaffe kondom..

Øøøøh... Hvis de er SÅ gjerrige så blir det ikke mye action å få! :glare:

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker sex og har hatt en del ons, men det blir aldri ons uten kondom. Selv i tjukkeste fylla har jeg vett til å kreve kondom for å hindre graviditet og spredning av sykdommer. Er ikke gutten med på det så blir det ikke sex.

Skjønner ikke at folk tar sjansen på å få his/aids med en ons.

• Liker 2
Skrevet

Ja, men det er litt turnoff og sosialt bakstrevers å gå ut med kondom, synes jeg, da det føles påtrengende å ha den i lomma. Jeg synes det er lettere å være sosial på en naturlig måte uten å ha med en kondom ute på en uteplass.

Hvorfor er det lettere å være sosial på en naturlig måte uten å ha kondom i lomma? Ingen andre enn deg selv trenger å vite at den er der, før det eventuelt er bruk for den.

Skrevet

Kan legge til at jeg alltid har med kondomer i veska selv, da kvaliteten på gummien kan bli dårligere når den blir oppvarmet i guttens lomme. I tillegg har jeg da oversikt over hvor gammel kondomen er. Men jeg forventer også at gutten tar ansvar. Pleier han å bruke kondom ved sex er det mindre sannsynlig at han er smittet (i tilfelle kondomen sprekker o.l.).

Ja til masse sikker sex! :sengekos:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...