AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #1 Skrevet 20. september 2011 Mamma skal snart opereres, og jeg gjerne gi henne en liten 'vel overstått'-gave. Hun kommer til å være sengeliggende en god stund fremover, så gjerne noe hun kan ha glede av mens hun ligger der. Forslag til hva jeg kan gi? Vet hun kommer til å slite med å spise/drikke den første uken. Hun kommer trolig til å ha veldig vondt i kroppen generelt, sikkert også hodet. Jeg studerer i en by langt unna henne, så jeg kan dessverre ikke varte henne opp selv. Den oppgaven får pappa
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #2 Skrevet 20. september 2011 Bøker, ukeblader etc. I tillegg til en blomsterbukett. samt et kort hvor du sier du er glad i henne. Veldig ordinært, men praktis for den som er sengeliggende.
Gjest Eurodice Skrevet 20. september 2011 #3 Skrevet 20. september 2011 I tillegg til lesestoff som andre har skrevet, ville jeg også foreslå kryssordblader (med innsendingsfrist et stykke frem i tid). Det har jeg selv hatt mye glede av i rekonvalesensperioder. Det forutsetter selvsagt at moren din liker å løse kryssord.
Gjest Håpløs Skrevet 20. september 2011 #4 Skrevet 20. september 2011 Bøker er det første jeg tenker på.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #5 Skrevet 20. september 2011 Ispose hun kan bruker flere ganger som her: Min lenke Bygg/hvetepose hun kan bruke flere ganger (varmer opp) som her: Min lenke Morgenkåpe og pyjamas Tøfler Bøker Cd 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå