Gå til innhold

Bidronning-gele

la Flaca

Anbefalte innlegg

Som den kjerringråd-elskeren jeg er, tar jeg gjerne alle midler i bruk nå som vi har begynt prøvingen. Mest for moro skyld, og fordi jeg har vanskelig for å sitte med hendene i fanget når det er noe jeg gjerne vil realisere, slik som nå. :D

I går kom jeg til å tenke på en novelle av Roald Dahl, som jeg leste for lenge siden. Den handlet om et ektepar som slet med å bli gravid, og til slutt tok i bruk et gammelt knep: bidronning-gele. Hver morgen spiste kona en teskje av den geleaktige føden som arbeidsbiene serverer dronningen inne i kuben. Bidronningen har som vi vet én eneste misjon: nemlig å produsere egg og være maks fruktbar, og denne geleen skal vistnok være optimal i så måte. I Dahls novelle sørget den også for suksess for ekteparet. (dersom man ser bort i fra at babyen etterhvert utviklet seg til en bieliknende skapning).:ler:

Altså, jeg kunne ikke dy meg, og stakk innom helsekosten på vei hjem fra jobb. "Jeg vil bli gravid, hva vil du anbefale?", sa jeg - og hva plasserer dama midt på disken? Joda, en eske bidronning-gele (i kapsler). :hoho:

Så nå er jeg veldig spent da. Tipper jeg er gravid før uka er omme, eller hva tror dere? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

:hoho: Ja, hvorfor ikke? Kjenner meg veldig igjen i tankegangen din... det er liksom OK å vite at man "gjør" noe ekstra for å bli gravid. Har forresten lest den novellen jeg også, men ante ikke at dronning-gele er mulig å få kjøpt! :ler:

Tvi tvi til deg, og alle oss andre her inne, og takk for tipset! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Engel, ikke pålogget

Så lenge det ikke er noe skadelig så kan man vel prøve?? :D Jeg kommer nok til å prøve alle mulige kjærringråd når vi setter igang! Vil jo gjerne bli gravid så fort som mulig da! :)

Dronning-gele noteres opp på handlelisten for mars/april, sammen med grapefruktjuice! Flere tips anyone?? :wink::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :D

Leste også om at bidronning-gele skulle være bra. Jeg kjøpte en eske, har brukt den opp nå -uten resultat !! Men tenkte på å kjøpe en ny :) D blir jo anbefalt flere steder så... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...