la Flaca Skrevet 2. desember 2003 #1 Del Skrevet 2. desember 2003 Som den kjerringråd-elskeren jeg er, tar jeg gjerne alle midler i bruk nå som vi har begynt prøvingen. Mest for moro skyld, og fordi jeg har vanskelig for å sitte med hendene i fanget når det er noe jeg gjerne vil realisere, slik som nå. :D I går kom jeg til å tenke på en novelle av Roald Dahl, som jeg leste for lenge siden. Den handlet om et ektepar som slet med å bli gravid, og til slutt tok i bruk et gammelt knep: bidronning-gele. Hver morgen spiste kona en teskje av den geleaktige føden som arbeidsbiene serverer dronningen inne i kuben. Bidronningen har som vi vet én eneste misjon: nemlig å produsere egg og være maks fruktbar, og denne geleen skal vistnok være optimal i så måte. I Dahls novelle sørget den også for suksess for ekteparet. (dersom man ser bort i fra at babyen etterhvert utviklet seg til en bieliknende skapning). Altså, jeg kunne ikke dy meg, og stakk innom helsekosten på vei hjem fra jobb. "Jeg vil bli gravid, hva vil du anbefale?", sa jeg - og hva plasserer dama midt på disken? Joda, en eske bidronning-gele (i kapsler). Så nå er jeg veldig spent da. Tipper jeg er gravid før uka er omme, eller hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2003 #2 Del Skrevet 2. desember 2003 Ja, hvorfor ikke? Kjenner meg veldig igjen i tankegangen din... det er liksom OK å vite at man "gjør" noe ekstra for å bli gravid. Har forresten lest den novellen jeg også, men ante ikke at dronning-gele er mulig å få kjøpt! Tvi tvi til deg, og alle oss andre her inne, og takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 3. desember 2003 #3 Del Skrevet 3. desember 2003 Så lenge det ikke er noe skadelig så kan man vel prøve?? :D Jeg kommer nok til å prøve alle mulige kjærringråd når vi setter igang! Vil jo gjerne bli gravid så fort som mulig da! Dronning-gele noteres opp på handlelisten for mars/april, sammen med grapefruktjuice! Flere tips anyone?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemu Skrevet 5. desember 2003 #4 Del Skrevet 5. desember 2003 Heisann! :D Leste også om at bidronning-gele skulle være bra. Jeg kjøpte en eske, har brukt den opp nå -uten resultat !! Men tenkte på å kjøpe en ny D blir jo anbefalt flere steder så... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå