AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #1 Skrevet 20. september 2011 Hei. Jeg har et problem med min frue. Vi har i alle år hatt et normalt (tror jeg) sexliv. En til to ganger i uken. Litt lite avansert sex, men dog. Etter at hun passerte seksti har det ikke vert et enesste nummer på over to år. Jeg får bare et nei når jeg prøver meg. Fortvilelsen bare øker og øker. Det er kommet så langt at jeg er begynt å snoke ut på nettet for å se etter damer. Kan jeg kreve av henne at vi skal ha samleie? Jeg vet at hun smugtitter (og det vil jeg at hun gjør) når jeg runker. Ut må det jo på en eller annen måte? Noe gode råd for en overkåt herre?
Moscato Skrevet 20. september 2011 #2 Skrevet 20. september 2011 SNAKK MED HENNE Fortell hvordan du føler det, spør om hun kanskje savner nærheten og intimiteten dere hadde før, og om det evt er spesielle grunner til at hun ikke vil mer. Er det rene fysiske ting kan det ofte behandles, men enkelte ting er vanskelig å få gjort noe med. På ett eller annet tidspunkt må man nok også innse at forholdet endrer seg. Det vil vel være bedre å prøve å snu det til noe positivt, enn å lengte etter og mase om det som var før. Det er jo ingen hemmelighet at spesielt kvinner gjennomgår store endringer i forbindelse med aldringsprosessen, men kanskje hjelper det å fokusere på å verdsette forholdet dere har på andre områder i livet? Man kjenner hverandre etter hvert veldig godt, og det finnes mye å sette pris på selv om det seksuelle dabber av. Det å begynne å lete etter andre kvinner før du i det hele tatt har prøvd å finne en løsning sammen med henne ser jeg på om respektløst.
Havbris Skrevet 20. september 2011 #3 Skrevet 20. september 2011 Å kreve samleie - som en rettighet du mener du har - er vel neppe en god løsning for dere. Hva sier hun selv om sin manglende sexlyst? Har hun vært veldig aktiv og utforskende før, slik at dette innebærer en radikal forandring? Har hun etter overgangsalder fått tørre slimhinner etc? Har hun utviklet mentale "sperrer" der skam etc har fått utvikle seg? Er det aldringsprosesser som har satt en stopper for sexlysten? Jeg tror ikke du kommer noen vei uten å snakke med henne om dette. Dere er muligens i utakt når det gjelder sex, og det er bare gjennom å snakke om det at dere kan finne eventuelle løsninger på dette.
Gjest Shelob Skrevet 20. september 2011 #4 Skrevet 20. september 2011 Det er jo oppmuntrende hvis hun smugtitter, da er hun jo interessert i et eller annet! Hadde hun ikke hatt noe lyst, hadde hun sikkert ikke giddet å titte.
-Jiinxs- Skrevet 20. september 2011 #5 Skrevet 20. september 2011 Leste om en fransk kvinne som saksøkte eller gikk rettens vei siden mannen hennes ikke ville ha sex med henne. Hu vant, 80 000kr. De er ikke sammen lengre. Var visst også noe med at en fransk lov som sa noe med at ektefeller har samtykket til samleie eller noe slikt piss, og siden en av partene ikke oppfulgte den loven så hadde hun retten på sin side.. Elns. Fant en link til det jeg prøvde å forklare. http://www.side3.no/article3225185.ece
Sekretæren Skrevet 20. september 2011 #6 Skrevet 20. september 2011 Tråden er ryddet iht reglene: Du kan ikke poste innlegg som inneholder: * Noe som strider mot norsk lov. SportyShorty, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå