Gå til innhold

Ble jaggu ferska!

Fremhevede innlegg

Skrevet

I helgen hadde jeg og mannen sex. Midt i akten kommer svigermoren min valsende inn... Hun hadde banket på, men vi registrerte det ikke tydeligvis. Jeg ville bare dø der og da. Har ikke klart å snakke om det med henne. Mannen min tok det bedre enn meg. Fikk en melding av henne isted hvor hun avsluttet med "hilsen traumatisert svigermor ;-)" Tydeligvis tar hun dette bedre enn meg. Noen andre som har opplevd det samme?hva skal jeg eventuelt si?f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svigermor syntes sikkert heller ikke at dette var noe gøy, men det virker som hun prøver å spøke det vekk. Begge vet hva som skjedde, og det var noe ingen av dere ønsket skulle skje. Lat som ingenting når du møter henne. Det vil nok være det beste for begge partner. :)

• Liker 1
Skrevet

Ojdaa, så flaut!!! Jeg har heldigvis ikke opplevd dette, men husker en historie fra da jeg var yngre, der vennninna mi gikk rett inn til broren og dama som holdt på.

Det er bra hun tar det bedre enn deg, da, du får bare prøve å le av det og tenke at det er bra hun fleiper med det!

Skrevet

I helgen hadde jeg og mannen sex. Midt i akten kommer svigermoren min valsende inn... Hun hadde banket på, men vi registrerte det ikke tydeligvis. Jeg ville bare dø der og da. Har ikke klart å snakke om det med henne. Mannen min tok det bedre enn meg. Fikk en melding av henne isted hvor hun avsluttet med "hilsen traumatisert svigermor ;-)" Tydeligvis tar hun dette bedre enn meg. Noen andre som har opplevd det samme?hva skal jeg eventuelt si?f

Da sender du en melding tilbake med noen smilefjes og et: Vi betaler for terapien;-)

Mer behøver du ikke si og gjøre. Det blir bare pinlig for dere begge.

• Liker 8
Skrevet

Det var skikkelig pinlig! Håper aldri mer det gjentar seg for å si det slik. Grusomt!!

Skrevet

Hehehe... alltid pinlig det der. Har opplevd det selv og. Det er kleint en liten stund, før det går deg til etterhvert...

Skrevet

Dere er gift og dere hadde sex mens svigermor var i nærheten. Kan jeg spørre om omstendighetene? Dersom man er på besøk eller deler bolig låser man døra? Eller? Dette er ikke frekt ment, jeg bare lurer på hvordan dette kan skje når man ikke er tenåring og bor hjemme. :)

Skrevet

Ta det med humør og ikke snakk mer om det. Det var sikkert pinlig der og da for alle parter, men noen stor krise er det vel ikke. Gjetter at hun ikke er overrasket over at du og mannen har sex.

Har ikke opplevd dette selv, men svigerfar kom inn på badet en gang jeg kom ut av dusjen :gjeiper:

Skrevet

Hvorfor i svarte gikk svigermor inn i det hele tatt lurer jeg på...

• Liker 1
Skrevet

Vi var på hytten deres og de hadde tatt med seg barna på tur. De kom hjem tidligere enn antatt og hun hadde ropt opp til oss. Hørte ikke dette. Så hadde hun kommet opp og banket på og det fikk vi heller ikke med oss... Så da gikk det som det gikk!

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at du, din mann og din svigermor er klar over at sex er en naturlig aktivitet. At hun spøker med at hun er traumatisert sier litt om hvor tabubelagt sex er i enkelte kretser. Nå vet ikke jeg hvor gamle dere er, men din svigermor burde være voksen nok... Hun burde ikke ha løftet et øyebryn over at hennes sønn dundrer løs på deg. Dette vet hun jo fra før, og hun burde være glad for at mannen din liker deg.

At du skulle skamme deg over dette er ganske latterlig.

• Liker 2
Skrevet

Vi har blitt fersket mange ganger, av venner, hans venner, hans foreldre, mine foreldre og random folk :P syns ikke det er så ille jeg. "Du får tenke deg om to ganger neste gang" hadde sikkert jeg sag :P

Skrevet

I mine kretser, går man ikke inn NOENS dør om man banker og likevel ikke får svar (bortsett fra toalettet).

Skrevet

Hvorfor si noe i det hele tatt?

Vil nok tro hun allerede hadde mistanker om at dere koste dere sammen fra tid til annen. Det at hun ferska dere kan nok oppfattes som flaut, av begge parter, men det går over.

Skrevet

Det er helt naturlig det. hehe. var det doggystyle hun ferska dere på? hehehehe

Skrevet

Hhahahaha min svigermor gikk inn på meg og samboeren min, jeg satt der skrevs over ham i full rulle mens hun bare buste inn og sto der i litt lammet sjokktilstand og spurte " vil dere ha kylling til middag"

Det var dritflaut, for veninnene hennes sto rett utfor døra og fikk nokk med seg en del de også ja! jeg nevnte det aldri for henne og vi prata ikke om det, selv om det var ganske flaut og se henne i øynene etterpå :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at du, din mann og din svigermor er klar over at sex er en naturlig aktivitet. At hun spøker med at hun er traumatisert sier litt om hvor tabubelagt sex er i enkelte kretser. Nå vet ikke jeg hvor gamle dere er, men din svigermor burde være voksen nok... Hun burde ikke ha løftet et øyebryn over at hennes sønn dundrer løs på deg. Dette vet hun jo fra før, og hun burde være glad for at mannen din liker deg.

At du skulle skamme deg over dette er ganske latterlig.

Deg om det! Har aldri sagt at jeg skammet meg, men syns du er ganske patetisk for å si det rett ut. Veldig dømmende innlegg om ting som ikke er blitt nevnt.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...