Gå til innhold

strawberrynet, stole på de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man stole på produktene fra strawberrynet? At de er ekte og ikke er gamle?

Skal kjøpe en krem fra Jan Marini, og den koster 800 i butikk! Koster 600 på strawberrynet. Det er fortsatt MYE penger, så jeg må være sikker på at jeg får et ekte produkt, som ikke har gått ut på dato.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan man stole på produktene fra strawberrynet? At de er ekte og ikke er gamle?

Skal kjøpe en krem fra Jan Marini, og den koster 800 i butikk! Koster 600 på strawberrynet. Det er fortsatt MYE penger, så jeg må være sikker på at jeg får et ekte produkt, som ikke har gått ut på dato.

Jeg har handlet alt for mye på SN de siste årene, og har aldri fått et produkt som er for gammelt eller som jeg mistenker for fake.

Har kjøpt alt jeg bruker av MD der, og dette er produkter som helt sikkert er ferske og fine. Men jeg lurte veldig på dagkremen da den ankom. Den hadde skilt seg, men dette var et resultat av teperatursvigninger i flyet etc, og den ble helt fin da jeg ristet den kraftig.

Jeg mener at du trygt kan handle fra SN:-) men du må huske på at når kremen koster 600, så må du legge på 25% mva, samt tollbehandlingsgebyr. Da blir nok kremen dyrere fra SN, enn i Norge.

Gjest Lottiplott
Skrevet

StrawberryNet er fantastisk. Nå er det en stund siden jeg handlet der, men tidligere har de også betalt tilbake tollavgiften. Jeg måtte betale tollen da jeg hentet pakken, men sendte inn kvittering - og fikk det refundert:)

Skrevet

TS her.

Jeg har alltid fått tollen refundert. Men kanskje litt risky å ta sjansen på at de betaler denne gangen også? For da blir det jo dyrere enn i Norge.

Skrevet

Anbefaler denne siden for å sjekke om det er gammelt:

Check Cosmetic

Dessverre må du sikkert sitte med produktet i labben for å finne kodene du trenger. Men det kan jo være greit å sjekke når du mottar varene fra Strawberrynet, for jeg vet de blant annet selger varer som er utgått fra produksjon (de kan fortsatt ha noe levetid igjen, men greit å være obs!).

Skrevet

Har handlet en god del fra Strawberrynet, og har bare positive erfaringer :)

Skrevet (endret)

Anbefaler denne siden for å sjekke om det er gammelt:

Check Cosmetic

Den siden skal være ganske upålitelig, da mange har fått resultater som er fysisk umulig. F.eks. at produksjonsdatoen er *etter* at de har kjøpt produktet.

Ellers regner jeg Strawberrynet som rimelig trygg, men ikke tryggere enn andre top ratede selgere på eBay. Jeg har handlet der noen ganger, og aldri fått noe dårlig derfra.

Endret av Jade
  • Liker 2
Skrevet

Jeg bruker aldri Strawberrynet av ulike grunner. De produktene man kan få der, kan man også få andre steder. :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker aldri Strawberrynet av ulike grunner. De produktene man kan få der, kan man også få andre steder. :)

Hvilke grunner er det MsFoster? Bare lurer siden jeg handler en del der... :sjenert:

Skrevet

Jeg liker ikke strawberrynet noe særlig. Synes ikke de er så billige lenger og finner alltid det jeg skal ha billigere andre steder. Liker ikke at de tvinger norske kunder til å betale i kroner (det taper man på...) Dessuten synes jeg de har et relativt dårlig utvalg, og jeg har hørt mye om gamle produkter derfra.

• Liker 1
Skrevet

Den siden skal være ganske upålitelig, da mange har fått resultater som er fysisk umulig. F.eks. at produksjonsdatoen er *etter* at de har kjøpt produktet.

Ellers regner jeg Strawberrynet som rimelig trygg, men ikke tryggere enn andre top ratede selgere på eBay. Jeg har handlet der noen ganger, og aldri fått noe dårlig derfra.

Jeg har testet den selv og har erfart det du forteller, det hender produktkodene og resultatet ikke henger på grep. Men i 95 % av tilfellene har det stemt og da er den veldig kjekk å ha!

• Liker 1
Skrevet

Jeg handler ikke fra Strawberrynet lengre. Har hatt to dårlige erfaringer med en ansiktsrens som luktet harskt og sminke som var gammel. Dessuten får man ofte like produkter til en billigere pris andre steder, f.eks. Feelunique og Cheapsmells.

Skrevet

Jeg har handlet mye fra Strawberrynet og har aldri hatt noen dårlige erfaringer. De gangene jeg har lagt ut for toll har dette alltid blitt refundert. Skal sies at jeg ikke bruker de så mye lenger, siden det finnes mange sider som selger varene noe billigere, men SN er fine å ha i og med at de selger MAC, NARS++ som er litt vanskelig å få tak i på andre nettsider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...