Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2003 #1 Skrevet 2. desember 2003 Er alltid nøye med å rense huden, men plages til tider av sorte prikker i neseområdet som jeg liksom ikke får helt vekk. Irriterende! Har prøvd å knipe dem bort,med bomull, og dette funker til en viss grad,men noen sitter dypere så der kommer jeg ikke til Har prøvd de renseserviettene for nese, men følte ikke at det hjalp. Kanskje jeg brukte feil merke?! Hvis noen vet om effektive måter å få disse prikkene bort på setter jeg stor pris på tips, kanskje det finnes noen enkle "kjerringråd" som jeg ikke vet om?! På forhånd takk, klem Hanne
Gjest Lea Skrevet 2. desember 2003 #2 Skrevet 2. desember 2003 Jeg synes at disse "plastrene" fra Nivea Visage hjelper kjempebra. Men jeg vet om flere som ikke får noe resultet. Jeg pleier å peele ansiktet og vaske meg med ganske varmt vann (eller dampe ansiktet) rett før jeg setter dem på. Tror kanskje at de kommer lettere ut om porene er åpne.
Croft Skrevet 2. desember 2003 #3 Skrevet 2. desember 2003 Prøv MD Formulations produkter, Jeg hadde tidligere kjempeproblemer med sorte prikker, urenheter etc, men 3 uker etter at jeg begynte med Facial Lotion fra MD var dette nesten helt borte og nå har jeg hatt silkehud i flere år Har prøvd kremer, natt "serum" etc. fra MD men er mest fornøyd med FL, som brukes under en vanlig hudkrem
Gjest Étoile Skrevet 2. desember 2003 #5 Skrevet 2. desember 2003 Jeg har nettopp begynt å bruke Facial Lotion fra MD Formulations mot sorte prikker. Synes ikke den har gjort underverker enda, men har bare brukt den i litt over en uke.
Kame Skrevet 3. desember 2003 #6 Skrevet 3. desember 2003 Jeg har heller ikke hatt sånn underbar virkning av FL, enda jeg har brukt den i nesten 2 år. Sammen med behandlinger forvandlet den huden min bra, og kvisene er borte, men de sorte prikkene er det bare den ufyselige nåla under dyprensen hos hudpleieren som tar... *grøsse*
Pusekatt Skrevet 3. desember 2003 #7 Skrevet 3. desember 2003 Jeg har heller ikke hatt sånn underbar virkning av FL, enda jeg har brukt den i nesten 2 år. Sammen med behandlinger forvandlet den huden min bra, og kvisene er borte, men de sorte prikkene er det bare den ufyselige nåla under dyprensen hos hudpleieren som tar... *grøsse* Ufyselig NÅL? :o Dette må du utdype litt, tror jeg.
Gjest Étoile Skrevet 3. desember 2003 #8 Skrevet 3. desember 2003 Hudpleieren stikker en steril nål ned i porene og klemmer ut gørra... auu og usj. Men funker gjør det. Sist jeg var hos hudpleier sa hun forøvrig at det var helt ok å klemme selv hjemme, så lenge man er veldig nøye med hygienen og ikke klemmer for hardt - da blir det stygge merker. Det hjelper ofte å dampe ansiktet litt først, så går klemminga lettere.
Kame Skrevet 3. desember 2003 #9 Skrevet 3. desember 2003 Hudpleieren stikker en steril nål ned i porene og klemmer ut gørra... auu og usj. Men funker gjør det. Sist jeg var hos hudpleier sa hun forøvrig at det var helt ok å klemme selv hjemme, så lenge man er veldig nøye med hygienen og ikke klemmer for hardt - da blir det stygge merker. Det hjelper ofte å dampe ansiktet litt først, så går klemminga lettere. Dette hørtes veldig kjent ut ja! Skulle nesten tro vi hadde samme hudpleier!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå