camiz2 Skrevet 20. september 2011 #1 Skrevet 20. september 2011 Jeg har SE xperia mini pro x10 mini, og i det siste har den slått seg av for så å slå seg på igjen minst en gang om dagen, gosj.. Så, vurderer å kjøpe meg ny tlf, men vet ikke hvilke jeg skal kjøpe.. Hvilke tlf har du? Og er du fornøyd med den? Har du noen tlf å anbefale?
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #2 Skrevet 20. september 2011 Jeg har en Nokia C5 og er veldig fornøyd med den. Den har vanlig telefontastatur, noe jeg liker. Det eneste minuset er at den ikke bruker android, men nokias eget operativsystem. Pluss for god radio, 3,5mm jack og lang batterilevetid. I tillegg er den lett og passe liten (tar lite plass). Jeg anbefaler den.
PoisonIwy Skrevet 20. september 2011 #3 Skrevet 20. september 2011 Samsung galaxy s II, super fornøyd. Den er kåret til verdensbeste, jeg skjønner hvorfor..
Rainbow Skrevet 20. september 2011 #4 Skrevet 20. september 2011 Jeg har en Nokia 6700 Classic- telefon, som jeg måtte google for å huske hva het, hehe! Den er jo veldig kjedelig på en måte, sammenligna med telefoner som finnes i dag. Men jeg liker ikke touch screen, og jeg vil ha noe som tåler å være med meg i stallen og å dette i gulvet. Er ellers bare opptatt av at det går an å skrive meldinger og sjekke nett noen ganger. Men tror vel den bare passer til folk som meg, som ikke syns det er så nøye med spill og bra skjerm og masse apps.
Gjest redstar Skrevet 20. september 2011 #5 Skrevet 20. september 2011 Jeg har SE xperia mini pro x10 mini, og i det siste har den slått seg av for så å slå seg på igjen minst en gang om dagen, gosj.. Så, vurderer å kjøpe meg ny tlf, men vet ikke hvilke jeg skal kjøpe.. Hvilke tlf har du? Og er du fornøyd med den? Har du noen tlf å anbefale? Jeg har samme tlf og er egentlig veldig fornøyd:) Det eneste er at stømmen ryker jo med en gang nå etter at jeg har lasta ned app`er... jeg har avinnstallert flere nå og fått meg sånn battery defender greier. Men tilbake til at tlf din slo seg av, det skjedde med min også en gang, etter at jeg hadde installert Angry birds, jeg sletta dette spillet og nå er den god som ny! Hørte fra andre at Angry birds lagde kaos på noen tlf, blandt annet SE xperia x10mini pro.. Har du denne appen på? Gjerne dette er grunnen?
BareeMeg Skrevet 20. september 2011 #6 Skrevet 20. september 2011 Jeg har Sony Ericsson Vivaz, og er egentlig ikke veldig fornøyd. Syns den er treig og kan finne på å klikke en del ganger. Og hvis jeg har for mange meldinger i inboks, så vises det ikke lenger når jeg får meld osv. Jeg ønsker meg virkelig en HTC
Mus-Katt Skrevet 20. september 2011 #7 Skrevet 20. september 2011 LG optimus One tror jeg den heter. Fornøyd : ) Den er ikke stor og klumpete, den er slank og ren i utseendet.
Gjest Cupcakes Skrevet 20. september 2011 #8 Skrevet 20. september 2011 Jeg hadde også se xperia mini pro, og var virkelig ikke fornøyd med den.. Så da byttet jeg til en iPhone4 som jeg er super fornøyd med
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #10 Skrevet 20. september 2011 Hvilke tlf har du? iPhone 4 Og er du fornøyd med den? Ja, så absolutt. Flott alt-i-ett dings! Har du noen tlf å anbefale? iPhone 4, eller vente på 5-ern
Anglofil Skrevet 20. september 2011 #11 Skrevet 20. september 2011 HTC Desire S og er veldig fornøyd med den! Mvh Yvonne
Henkie Skrevet 20. september 2011 #12 Skrevet 20. september 2011 Samsung galaxy s II, super fornøyd. Den er kåret til verdensbeste, jeg skjønner hvorfor.. Hvem foretok den kåringen? Samsung selv?
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #13 Skrevet 20. september 2011 Samsung galaxy s II, super fornøyd. Den er kåret til verdensbeste, jeg skjønner hvorfor.. Link?
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #15 Skrevet 20. september 2011 HTC Sensation... Veldig fornøyd!
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #16 Skrevet 20. september 2011 SSony ericsson xperia arc, fantastisk god telefon. Hadde en vivaz før, men d var bare tull..
SparDame87 Skrevet 20. september 2011 #17 Skrevet 20. september 2011 Iphone 4. Suuuper fornøyd. anbefale den fine iphoneen
otilie Skrevet 22. september 2011 #18 Skrevet 22. september 2011 Jeg har sånn Sony Ericsson walkman. Den er nok 5-6-7 ???? år gammel... arvet den av kjæresten min. Den fungerer helt fint enda!! Eneste som er kjipt er at spillene på den er så kjedelig Greit å ha noe tidsfordriv når man venter på bussen osv.... Hater telefoner, så det er grunnen til at jeg ikke har noe sånn fancy telefon. Gidder ikke bruke penger på de. Hater å skrive meldinger, og ringer aldri noen med mindre det er noe viktig. Men den er jo grei å ha til visse ting da!
DBM Skrevet 22. september 2011 #19 Skrevet 22. september 2011 (endret) Hvilke tlf har du? -> HTC Desire Og er du fornøyd med den? -> Ja, med unntak av lite intern lagringsplass. Årets telefon i 2010. Har du noen tlf å anbefale? -> Samsung Galaxy S II, hvis du vil ha den beste telefonen på markedet. Endret 22. september 2011 av DBM
-Susanne- Skrevet 22. september 2011 #20 Skrevet 22. september 2011 HTC Desire og iPhone 4. Bruker iPhonen 99% av tiden fordi jeg liker den best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå