Gå til innhold

Unnskyldning for å ikke ha vært på forelesninger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Jeg har akkurat flyttet til en ny by, og begynt på universitet. Tar enkeltfag, og tilhører ikke en klasse. Har tidligere studert i 3 år et annet sted, så er ikke helt fersk.

Jeg tror jeg har angst, hvertfall når det gjelder skolen. Jeg klarer ikke å dra på skolen, med mindre det er obligatorisk oppmøte. Og siden jeg ikke tilhører en klasse, så er det heller ingen klassevenner som savner meg. Men til poenget: jeg har ikke vært på forelesninger i et fag på 4 uker. Har vært på skolen i forbindelse med andre fag. Men i første forelesning i det aktuelle faget kom jeg i prat med noen jenter. Ikke lange samtalen, men utvekslet noen ord. Neste uke må jeg i dette faget, og er redd for om jentene kommer til å spørre hvor jeg har vært. Jeg vil ikke fortelle dem at jeg sliter med å dra på skolen! Jeg virker jo helt normal utad; positiv, prater lett med folk osv. Jeg vil fortsette å virke sånn :P skole-problemet vil jeg finne ut av på egenhånd (bare å komme med forslag til hva det kan skyldes osv).

Så hvis de spør meg neste uke hvorfor jeg ikke har vært på forelesningene, hva skal jeg svare da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er problemet?

Jeg gikk heller ikke på forelesninger, og når jeg ble spurt sa jeg bare at jeg synes ikke forelesninger gav meg mer utbytte enn å sitte hjemme og lese.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...