Suzy Skrevet 20. september 2011 #1 Skrevet 20. september 2011 (endret) Jeg legger av penger til et nytt og stilig søplespann (jadda, jadda - det er sært å spare til søplebøtte ), men jeg lurer veldig på om jeg skal kjøpe meg Vipp eller Wesco. Jeg vil ha rød bøtte - brannrød - og den kan veldig gjerne være stor. Hvilken liker du best og har du noen av dem og kan gi meg noe godt argument på hvorfor den er bra - så takk. Endret 20. september 2011 av Suzy
Olive Skrevet 20. september 2011 #2 Skrevet 20. september 2011 Jeg har begge og ville helt klart valgt Vipp. Det er en fordel at man åpner den med foten og bare kan legge søpla oppi kontra at man må dytte inn søpla på Wescoen. Minst mulig søl og kliss
Suzy Skrevet 21. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2011 Jeg har begge og ville helt klart valgt Vipp. Det er en fordel at man åpner den med foten og bare kan legge søpla oppi kontra at man må dytte inn søpla på Wescoen. Minst mulig søl og kliss Godt poeng - syns Vipp-bøtta virker veldig solid og stødig, det er en fordel. Har en Vipp 15 fra før og det eneste drawbacket med den er at den er litt smal. Store ting fyller veldig opp.
Grønt blad Skrevet 21. september 2011 #4 Skrevet 21. september 2011 Jeg ville også valgt Vipp, av samme grunn som Olive. Jeg har aldri likt søppelbøtter der man må dytte inn søpla, hverken i private hjem eller på offentlige steder. I tillegg synes jeg Vipp er penere, men det er selvsagt en smaksak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå