Livets datter Skrevet 2. desember 2003 #1 Skrevet 2. desember 2003 Den sangen til Christine Gulbrandsen, som går på radio hele døgnet... :evil: :evil: "My loooooove, my loooooove.... My loooooove, my looooove". Den gnager seg inn i øregangene mine!!!
Livets datter Skrevet 2. desember 2003 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2003 Da hører du sikkert på feil kanal. Er dessverre ikke min radio!
Gjest sexysadie Skrevet 2. desember 2003 #5 Skrevet 2. desember 2003 Har ikke enganghørt sangen,men den der Unite Five sangen: Æ e nordlænding æ"; også er meget irriterende.
Gjest care Skrevet 2. desember 2003 #6 Skrevet 2. desember 2003 Har ikke enganghørt sangen,men den der Unite Five sangen: Æ e nordlænding æ"; også er meget irriterende. Er det virkelig noen som spiller den? Sikkert en som digger nordlendinger! Det skulle vel ikke mot all formodning være du, SS
Irka Skrevet 2. desember 2003 #7 Skrevet 2. desember 2003 Den sangen til Christine Gulbrandsen' date= som går på radio hele døgnet... :evil: :evil: "My loooooove, my loooooove.... My loooooove, my looooove". Den gnager seg inn i øregangene mine!!! Jeg har heldigvis ikke hatt gleden av å høre denne "nydelige" sangen enda.
Gjest gloria Skrevet 3. desember 2003 #8 Skrevet 3. desember 2003 Gjett hvem som kjøpte cdeen for den hørtes SÅ fin ut på reklamen? Snakk om å bli påvirka av reklame :oops: Jenta synger fint, men det er kanskje LITT lite varisjon av hva slags sanger som er på cdeen..
Musemor Skrevet 3. desember 2003 #9 Skrevet 3. desember 2003 Synes sangen er fin jeg! :D Og jenta har jo en nydelig stemme.
MarianneE Skrevet 4. desember 2003 #10 Skrevet 4. desember 2003 Synes sangen er fin jeg! :D Og jenta har jo en nydelig stemme. Men, verdens mest irriterende sang må jo være den ketchup-sangen!
Milo Minderbinder Skrevet 4. desember 2003 #11 Skrevet 4. desember 2003 Hun lider liksom litt av det der Sondre Lerche-syndromet... det der som sier "Vedkommede er ung. Jippi! Vi har et vidunderbarn." kall meg full av fordommer.....men jeg kan ikke fordra vidunderbarn. Men jeg må si, at selv om jeg er villig til å gå til byen for å la være å kjøpe en cd av henne, at jeg grøsser bittelitt mindre av henne enn det jeg gjør når jeg hører Lerche - selv om det er godt mulig at han har sine dårlige sider også. Hun er det vidunderbarnet jeg ...la meg se......hater minst. Men....det er helt forferdelig likefullt. Milo
Gjest Fuglehue Skrevet 4. desember 2003 #12 Skrevet 4. desember 2003 Hvis det er hun jeg tenker på har hun stjået snagen av nightwish, noe som gjør det enda mer bedritent :-?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 5. desember 2003 #13 Skrevet 5. desember 2003 "we're floating in the air..." Enig, Oga Boga! :fy: til denne Sissel-kopien. (Det må være noe i vannet i Bergen)
villkatt Skrevet 6. desember 2003 #14 Skrevet 6. desember 2003 Eg har bare hørt den innimellom på tvreklamen... synes den er fin da.. også synes jeg det er fint med naturbakgrunnen (og ikke naken hud)...sånn btw... Kanskje det er noe i vannet i bergen?? Men OgaBoga Det er CrashBadicot eller noesånt avataren din heter, sant??
Gjest Fuglehue Skrevet 6. desember 2003 #15 Skrevet 6. desember 2003 jepp villkatt ejg elsker det spillet hihi
stinegull Skrevet 6. desember 2003 #16 Skrevet 6. desember 2003 når de spiller reklamen for Heidi Hauge cd'en....grøss og gru
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå