Anglofil Skrevet 2. desember 2003 #1 Skrevet 2. desember 2003 Hei. Jeg er ei jente på 17 år som har noen spørsmål ang. forelskelse. Jeg er forelsket i gutt,kaller han E, som er 2 år eldre enn meg,altså 19 år.Vi har kjent hverandre i nesten 4 og 1/2 år.Vi driver med samme idrett og E er "trenern" min.Selv er jeg også trener og vi trener ofte sammen.I flere år,faktisk i hele 3 år,har jeg vært forelsket i E,men jeg er så sjenert og ikke har tørt å ta sjangsen.Jeg har brent meg før.Jeg er god venn med broren hans som er 1 år yngre enn meg og jeg har et godt forhold til begge hans yngre brødre og faren hans. Det som kanskje er problemet mitt er at jeg blir klam og nærvøs når jeg prater med ham,men jeg føler meg alikevel "trygg" i hans nærvær.Jeg vet han er en solid gutt,som ikke bruker narkotika eller røyker.Riktignok drikker han på fester og snuser,men han ender alltid opp med å passe på andre,slik at de ikke gjør noe dumt.Han er svært omtenksom og veldig grei.Han kan til tider være arrogant,men alikevel ikke ekkel. For noen år siden,da vi var på sommerleir/treningsleir.Jeg var yngst og måtte følge med de voksne.Han var selvsagt med og satte seg med de andre.Men det var ikke plass til meg,så jeg måtte sette meg alene på en benk.Han så dette og reiste seg og satte seg ved siden av meg.Kanksje dumt eksempel,men det viser hans omtanke. I det siste vet jeg faktisk ikke hvor jeg har ham.Han sender meg lange blikk,som jeg ikke klarer å holde spesielt lenge,fordi det blir så inntenst og jeg er så sjenert.I det siste har jeg derimot blitt flinkere med å holde blikket,noe som virkelig er en kraftanstrengelse for meg...!Jeg smiler til han,og han smiler tilbake.. Når jeg holdt på å brekke nesa,hjalp han velvillig til og feide alle til siden.Han hjalp meg med å stoppe neseblodet,og jeg ville helst synke gjennom jorda...(flaut...!) Slev sa han at han syntes det var gøy å sette dottene inn i nesa mi.... :oops: Men så ble jeg så glad,da jeg for ikke ikke så lenge siden hørte fra en venninne på treninga,at han hadde forsvart meg.Jeg er veltrent,men ikke akkurat veldig tynn.Jeg har kjøtt på kroppen,som en av hans "venner" kommenterte.Vennen mente jeg var blubbete.Da ble E rasende og skjelte han ut etter noter!Det skal sies at E ble bare sint nå vennen snakket om meg,ikke noen andre.Selvsagt var dette veldig oppløftende. E har også sagt til min venninne at han liker jenter som er naturlig,og klær seg etter sin egen smak og har sin egen stil.Min venninne mener bestemt han siktet til meg.Så hva mener dere?Liker han meg?Eller hva vil han?Jeg er uerfaren og har aldri hatt noen kjæreste,så jeg trenger noen råd her.Hvordan går jeg fram? Mvh Yvonne
Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2003 #2 Skrevet 2. desember 2003 Høres ut som om det er forelskelse på gang her ja. Liten fordel kansje at dere har kjent hverandre så lenge. Kos deg med forelskelsen, smak på følelsene og bevar dem for alltid. Lykke til.....eller....kansje..... GRATULERER! :blunke:
Gjest Abelone Skrevet 2. desember 2003 #3 Skrevet 2. desember 2003 Åååååå, jeg kjenner igjen den deilige følelsen!! Å gå rundt og være forelsket i noen som du tror kanskje kan være litt forelsket i deg også (helst mye da...) *savne spenninga* Jeg synes det høres lovende ut!! Fortsett med det der blikk-greiene... det funker bra! Og lykke til. Han høres veldig kjekk ut.... :blunke:
Anglofil Skrevet 3. desember 2003 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2003 Å ja...hehe....linker til dikt jeg har skrevet,dedikert til min kjære E. http://library.lovingyou.com/poetry/181/181453.shtml Kanskje ett litt mindre optimitisk dikt,men det har i hvertfall en mening: http://library.lovingyou.com/poetry/181/181451.shtml
Gundel Gaukeley Skrevet 3. desember 2003 #5 Skrevet 3. desember 2003 Skulle virkelig ønske at jeg var 17 år og forelska igjen.... Du beskriver følelsen dine på en nydelig måte, han må jo være dum om han ikke faller for deg!!!!! (virker jo som om han er på god vei til å gjøre akkurat det da....) Lykke til!!!
Gjest gloria Skrevet 3. desember 2003 #6 Skrevet 3. desember 2003 "E" høres vanvittig koselig ut. Jeg sier en ting: GO FOR IT
*perfecta* Skrevet 3. desember 2003 #7 Skrevet 3. desember 2003 Høres ut som en drrømme type jo. Ta sjangsen, det verste du får er et nei, men da kan dere jo fortsatt være venner.Men kanskje du får et ja, å da går jo drømmen i oppfyllelse. GO FOR IT (nydelige dikt foresten) :D
~Frk Amalie~ Skrevet 3. desember 2003 #8 Skrevet 3. desember 2003 Han liker deg, ingen tvil der! :D Mitt råd er vel egentlig å bare nyte det, og se hva som skjer. Kanskje du kan invitere han med på noe annet enn trening? Vanskelig for meg å si egentlig... Uansett, NYT DET!! Og fortsett med øyekontakten, det er jo så spennende! Og det funker
Storm Skrevet 3. desember 2003 #9 Skrevet 3. desember 2003 Hei Som mann skal jeg også prøve å svare på dette :D Når jeg var i den alderen vet jeg hvertfall at jeg var for sjenert til å tatt direkte kontekt... såg nok som du etter signaler og håpet på at verden skulle komme til meg.. mulig jeg har gått glipp av mye fint på grunn av det. Etterhvert har jeg jo skjønt at det er bedre å følge ordtaket om at det er bedre å angre på ting en har gjort enn ting en ikke gjorde. Så mitt råd nå er: Er du i tvil gi gass, blir du i tvil forsett å gi gass ! Storm
Anglofil Skrevet 4. desember 2003 Forfatter #10 Skrevet 4. desember 2003 Hei hei! Tusen takk for mange koselige svar,bra å høre... :D Jeg tok motet til meg og spurte om han ville hjelpe meg til graderinga,så nå skal vi trene en time sammen,antageligvis alene...hehe...dette kan jo bli spennende...OG veldig skremmende.... :-? Skal si jeg ble forfjamsa i går da han plutselig tok meg på haka i går og sa ertende:"skal jeg slå der?",så smilte han...Hmmm....*Åhhhhweeee* Klemz fra:
~Frk Amalie~ Skrevet 4. desember 2003 #11 Skrevet 4. desember 2003 Så arti da!! :D Det blir jo spennende å se hvordan det går Håper du holder oss oppdatert! Lykke til
Anki1971 Skrevet 4. desember 2003 #12 Skrevet 4. desember 2003 Wow - høres oppløftende ut! :D Lykke, lykke til!
Anglofil Skrevet 4. desember 2003 Forfatter #13 Skrevet 4. desember 2003 Takk takk!Trenger litt mental support her Oppdateringer kommer Klemz fra:
Anglofil Skrevet 5. desember 2003 Forfatter #14 Skrevet 5. desember 2003 Ja,nå har jeg sittet her en god stund og reflekteret over våre forskjeller og likheter...; Likheter: *Vi er begge glad i politikk *Begge har gode karakterer fra/på skolen(han begynte å studerere i høst) *Vi driver med samme idrett *Samme musikksmak *Vi er begge omtenksomme *Begge synes Sprite er den beste brusen *Vi trener vel omtrent like mye,han satser mye mer(han er på landslaget,jeg på jr.landslaget) *Vi er like av utseende(blonde,blå øyne),bare for å nevne det... *Vi har den samme humoren 8) Ulikheter: *Han kan til tider virke ganske arrogant og mannsjåvinstisk,men jeg tror det er bare fordi han liker å provosere.... *Han kan til tider virke litt kynisk *Han er medlem i Unge Høyre,jeg i AUF :-? *Han er mye mer glad i fester og det sosiale liv enn meg *Han er vegitarianer-jeg er det ikke(men han spiser kjøtt noen ganger,det spørs) Kommer ikke på flere punkter,men tror dere dette vil skape problemer i et evt. forhold?
ZIBRA Skrevet 5. desember 2003 #15 Skrevet 5. desember 2003 Det vet du ikke før du prøvd!! Det som hørtes litt "farlig" ut var vel egentlig at dere ikke har den samme oppfattningen politiskt.. Det kommer føre til mange diskusjoner.. Men ikke nødvendigvis at det blir bråk av det. bare helsosamt med hefige samtaler. Men det høres virkelig ut som om han er litt forelska i deg ja! Spesielt at han forsvarte deg mot sin egen venn. Helt fantastiskt!! Lykke til
Anglofil Skrevet 8. desember 2003 Forfatter #16 Skrevet 8. desember 2003 Hei hei... Ja,jeg skulle jo holde dere oppdateret...Men det skjedde ikke særlig mye....Men mange smil ble det,og han tittet på meg gjennom alle treningene vi hadde sammen.... :D Forresten...Jeg klarte graden min!*JIPPI* Klemz fra:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå