Bunionman Skrevet 20. september 2011 #1 Skrevet 20. september 2011 Hei Hvorfor er norske kvinner så ufeminine? Nydelige ben med strømper ( snakker ikke da Lindex) og heler er ikke å se i norge, Hvorfor?
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #2 Skrevet 20. september 2011 Hei Hvorfor er norske kvinner så ufeminine? Nydelige ben med strømper ( snakker ikke da Lindex) og heler er ikke å se i norge, Hvorfor? Kan du se på strømpene hvor de er kjøpt?? Snakker du om strømper med hæler, eller mener du høyhælte sko? Hvis du ikke har sett dette i Norge, må du være svaksynt . 2
Bunionman Skrevet 20. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2011 Ja jeg kan se på strømpene hvor de er kjøpt. og jeg mener ikke strømper med hæler nei... Ser mest flate sko og strømper med høler
CCL Skrevet 20. september 2011 #4 Skrevet 20. september 2011 Ja jeg kan se på strømpene hvor de er kjøpt. og jeg mener ikke strømper med hæler nei... Ser mest flate sko og strømper med høler Å? Nå må du fortelle! Jeg har nemlig et par strømper her som jeg ikke kan huske hvor jeg har kjøpt og skulle gjerne hatt et identisk par.
Bunionman Skrevet 20. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 20. september 2011 Å? Nå må du fortelle! Jeg har nemlig et par strømper her som jeg ikke kan huske hvor jeg har kjøpt og skulle gjerne hatt et identisk par. da må du vose meg dem da?
Bunionman Skrevet 20. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 20. september 2011 da må du vose meg dem da? vise
spinnwild Skrevet 20. september 2011 #7 Skrevet 20. september 2011 Jeg bruker fine strømper (-bukser, lårhøye og knehøye) og høyhælte sko... Men siden jeg er norsk så er jeg ikke feminin? Eller er jeg ikke norsk fordi jeg bruker strømper og hæler? Tror nok TS må se seg bedre rundt, eller finne nye steder til sine observeringer. Det vil nok aldri skje at absolutt alle/ingen bruker (ikke) strømper og hæler, i et helt land. Og man trenger ikke være veldig feminin for å gå slik heller. Mener nå jeg. Femininitet ligger mer i personlighet enn klesstil.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå