Gå til innhold

Høye heler og strømper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Hvorfor er norske kvinner så ufeminine?

Nydelige ben med strømper ( snakker ikke da Lindex) og heler er ikke å se i norge,

Hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Hvorfor er norske kvinner så ufeminine?

Nydelige ben med strømper ( snakker ikke da Lindex) og heler er ikke å se i norge,

Hvorfor?

Kan du se på strømpene hvor de er kjøpt?? Snakker du om strømper med hæler, eller mener du høyhælte sko? Hvis du ikke har sett dette i Norge, må du være svaksynt :fnise: .

• Liker 2
Skrevet

Ja jeg kan se på strømpene hvor de er kjøpt. og jeg mener ikke strømper med hæler nei...

Ser mest flate sko og strømper med høler

Skrevet

Ja jeg kan se på strømpene hvor de er kjøpt. og jeg mener ikke strømper med hæler nei...

Ser mest flate sko og strømper med høler

Å? Nå må du fortelle! Jeg har nemlig et par strømper her som jeg ikke kan huske hvor jeg har kjøpt og skulle gjerne hatt et identisk par.

Skrevet

Å? Nå må du fortelle! Jeg har nemlig et par strømper her som jeg ikke kan huske hvor jeg har kjøpt og skulle gjerne hatt et identisk par.

da må du vose meg dem da?

Skrevet

da må du vose meg dem da?

vise

Skrevet

Jeg bruker fine strømper (-bukser, lårhøye og knehøye) og høyhælte sko... Men siden jeg er norsk så er jeg ikke feminin? Eller er jeg ikke norsk fordi jeg bruker strømper og hæler?

Tror nok TS må se seg bedre rundt, eller finne nye steder til sine observeringer.

Det vil nok aldri skje at absolutt alle/ingen bruker (ikke) strømper og hæler, i et helt land.

Og man trenger ikke være veldig feminin for å gå slik heller. Mener nå jeg. Femininitet ligger mer i personlighet enn klesstil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...