Gjest otrivin Skrevet 20. september 2011 #2 Skrevet 20. september 2011 Så UTROLIG flinke de var til å være 5 år (HÆÆÆÆ?????)!!!! Og for en søt dans de hadde. 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #3 Skrevet 20. september 2011 Og her i Norge kan ikke syvåringer gå i garderoben i svømmehallen selv engang. Vi undervurderer barn! 4
Chiyo Skrevet 20. september 2011 #4 Skrevet 20. september 2011 Imponerende, men jeg syns dansen var kjedelig. Det var ikke så mye dans akkurat. Stilige moves da.
la Flaca Skrevet 20. september 2011 #5 Skrevet 20. september 2011 Jeg ser bare for meg en trener og et par foreldre med pisken i hånda når jeg ser små barn opptre sånn. Ting som krever voldsomt mye utholdenhet og knallhard trening syns jeg faktisk ikke hører hjemme i livet til en 3-4-5 åring. 4
Phaedra Skrevet 20. september 2011 #6 Skrevet 20. september 2011 Jenta sier hun er 6 år og gutten sier han er 7 år.
Meridian Skrevet 20. september 2011 Forfatter #7 Skrevet 20. september 2011 (endret) Allikevel, så er det fantastisk av en 6 og 7-åring! Men jeg er enig i at det ikke burde være tvang, men fri vilje. Om barn syns det er gøy, så e det greit, liksom ... Endret 20. september 2011 av meridian
Moscato Skrevet 20. september 2011 #8 Skrevet 20. september 2011 Jeg ser bare for meg en trener og et par foreldre med pisken i hånda når jeg ser små barn opptre sånn. Ting som krever voldsomt mye utholdenhet og knallhard trening syns jeg faktisk ikke hører hjemme i livet til en 3-4-5 åring. Jeg ser også for meg dette, men når jeg tenker tilbake hadde jeg selv lignende ferdigheter da jeg var på den alderen og etter hvert eldre, og jeg frydet meg hver gang jeg fikk opptre og vise hva jeg virkelig var flink til. Jeg opptrådte på ulike tilstelninger over alt, i manesjen på sirkus og mye forskjellig, og det var det aller beste jeg visste. Øvingen oppfattet jeg ikke som knallhard trening fordi det var morsomt. Jeg fant selv på ting som egentlig var trening (pleide å sitte i spagaten og se på tv) uten egentlig å bli oppfordret så veldig til det. Og fy søren for en mestringsfølelse det innebærer når man ser at man lærer seg stadig mer avanserte ting! Jeg sier ikke at alle barn som har lignende ferdigheter lærer dette kun på grunnlag av lyst, men erfaringsmessig er det de aller flinkeste som elsker det de driver med.
Gjest otrivin Skrevet 20. september 2011 #9 Skrevet 20. september 2011 Jeg ser bare for meg en trener og et par foreldre med pisken i hånda når jeg ser små barn opptre sånn. Ting som krever voldsomt mye utholdenhet og knallhard trening syns jeg faktisk ikke hører hjemme i livet til en 3-4-5 åring. Det tenker jeg og. Men kanskje fordi jeg var i en situasjon hvor jeg ble presset på en måte til å bli best selv. Håper de har glede av det og vil det selv!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå