Hipster Skrevet 19. september 2011 #1 Skrevet 19. september 2011 Hvordan vet man helt sikkert at man er bifil, lesbisk, homo ? Jeg har en stund visst at jeg er seksuelt tiltrukket av andre jenter, nei, ikke for å eksprimentere, been there, done that. Jeg har aldri hatt følelser for andre jenter, men for noen dager siden kom det en jente inn i klasserommet (fra en annen klasse), jeg ble rett og slett betatt, jeg tok meg selv i å stirre på henne mange ganger i løpet av timen, superflaut i grunn, men hun så bare tilbake på meg, og smilte, fikk en slags varm og god følelse. Er jeg bifil? Ja, har vært seksuelt aktiv med jenter før, men har aldri tenkt på meg selv som bifil.. hvordan vet man det?
Gjest Regza Skrevet 19. september 2011 #2 Skrevet 19. september 2011 Jeg lurer mer på hvordan du IKKE kan vite det. For meg var det en selvfølge, jeg vet nøyaktig hva jeg er, aldri vært noe tvil.
Hipster Skrevet 20. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2011 Jeg lurer mer på hvordan du IKKE kan vite det. For meg var det en selvfølge, jeg vet nøyaktig hva jeg er, aldri vært noe tvil. Haha, jeg har liksom tenkt på det i de siste årene, men vet liksom ikke..
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #4 Skrevet 20. september 2011 Liker du gutter/sex med gutter også? HVis du nyter sex med begge kjønn er du også kapabel til å forelske deg i samme kjønn, men sannsynligheten er stor for at du har en preferanse for en av kjønnene.
She_Leiva Skrevet 20. september 2011 #5 Skrevet 20. september 2011 Jeg er vel litt sånn bifil. Jeg kan lett bli betatt av en kvinne og synes hun er fin og slikt, men jeg kunne ALDRI hatt sex med en kvinne. Synes damekroppen er HELT FANTASTISK helt til man tar av trusa. Da blir jeg liksom litt usikker og kjenner selv at jeg ikke synes det er så veldig digg. Slik vet JEG at jeg ikke er lesbisk iallefall. Har vært betatt ev flere jenter og tatt meg selv i å tenke at jeg glatt kunne hatt et ikke-sexuelt forhold med en jente, men jeg sogner nok mot å dele livet mitt med samboeren min som forøvrig er en mann.
Hipster Skrevet 20. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 20. september 2011 Liker du gutter/sex med gutter også? HVis du nyter sex med begge kjønn er du også kapabel til å forelske deg i samme kjønn, men sannsynligheten er stor for at du har en preferanse for en av kjønnene. Jeg liker å ha sex med gutter, ja. Jeg blir mer tent på jenter, men får lettere følelser for gutter. lol komplisert. @She_Leiva: Haha! du burde prøve for meg er det mye bedre å ha sex med en jente enn en gutt, hun vet liksom hva som er godt enn mange gutter som ikke aner hva klitoris er. (selvfølelig vet jo noen det, jeg har vel bare vært uheldig.) Men jeg kunne aldri tenkt meg være i et forhold med en jente, ville bare vært rart liksom .. ._.
otilie Skrevet 20. september 2011 #7 Skrevet 20. september 2011 selv kan jeg være seksuelt tiltrukket av jenter... men jeg tror det er normalt. Kaller meg ikke noe spesielt... jeg er som jeg er. Man får vel bare være fornøyd med det man liker.. hva det kalles er ikke så farlig. men så er det forskjell mellom å være bifil og biseksuell. Er du bifil kunne du gjerne tenkt deg å være i forhold med både gutter og jenter. er du biseksuell vil du bare ha sex med begge kjønn, men er hetero, eller homofil når det kommer til å være i forhold med noen.
Jolene Skrevet 20. september 2011 #8 Skrevet 20. september 2011 Bifil: kan forelske deg og ha sex med begge kjønn Bisexuell: Forelsker deg kun i ett kjønn, men kan ha sex med begge kjønn. Er litt forskjell. Selv er jeg bisexuell og er sammen med en mann, men har sex med jenter i tillegg. :gjeiper: 2
Hipster Skrevet 20. september 2011 Forfatter #9 Skrevet 20. september 2011 Haha åja, tanken på at jeg kunne være biseksuell slo meg aldri. Men da gir det jo mening (: altså hvorfor jeg bare liker jenter seksuelt, men ikke får følelser for dem.
Rainbow Skrevet 20. september 2011 #10 Skrevet 20. september 2011 Jeg trodde jeg var biseksuell (det er forøvrig bare i noen land denne forskellen på biseksuell og bifil finnes, det er feks ikke noe ord for det på engelsk), helt til jeg oppdaga at jeg overhodet ikke kunne tenke meg sex med gutter, og jeg gikk fra å tenke at forhold med jenter ville være kjemperart til å drømme om det. Så for mange er det en prosess. Jeg trengte en periode der jeg trodde jeg var bi, før jeg ble vant til tanken på å være lesbisk. Men siden du tenner på begge og forelsker deg mest i gutter er du nok bi på en eller annen måte, ja! Og det er ikke sånn som mange sier at det er noe man bare vet, ikke for alle. Mange trenger lang tid, særlig fordi samfunnet er såpass heteronormativt som det er. Men jeg kan garantere at du finner det ut etter hvert!
spinnwild Skrevet 20. september 2011 #11 Skrevet 20. september 2011 Noen bare vet det - andre tar et valg - andre slipper å velge. Selv har jeg ikke valg noe - så andre sier at jeg er bifil
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå