Gjest Gjest Skrevet 19. september 2011 #1 Del Skrevet 19. september 2011 I vår familie har det i alle år vært jeg som har laget julestrømpe til megselv og mine småsøsken. Nå har vi alle 3 blitt voksen men synes det blir så trist å slutte med strømpen. Søsteren min er 18 å broren min er 23,jeg selv er 27.. De skal feire julen med faren i år å broren min er ikke så intressert i å få strømpe lengere. Så da vet jeg ikke hvordan det blir med strømpene. Føler meg nesten litt teit men jeg er et skikkelig julemenneske å for meg er halve julegleden det å stå opp om morgen med nissestrømpe og barnetv Noen som kjenner seg igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 19. september 2011 #2 Del Skrevet 19. september 2011 Kjenner meg absolutt igjen hadde en het diskusjon med mamma i fjord angående dette. Stefaren min sitt barnebarn skulle få og IKKE jeg Ble til at jeg ikke fikk, så i år skal jeg kjøpe min egen. Hehe.. Som barn fikk vi alltid en pakke ved siden av, så den får samboeren min stå for :D Skal gi streng beskjed nærmere jul. Sier jeg fra nå blir det bare glemt Hehe... Kjøper selvfølgelig til han også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #3 Del Skrevet 19. september 2011 Jepp Vi får fremdeles julestrømper. Lag de likevel du, broren din blir nok sikkert glad på julaften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå