Gå til innhold

OOOyeah!

AnonymBruker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei alt som kryper og går av KG-folk.

(Har valgt og huke av AB her for å skjerme samboer.)

For ca en time siden hadde vi oss. Åja, vi hadde oss virkelig. Denne gangen var det ekstra godt siden det var så lenge siden. Da han penetrerte meg kjente jeg at noe var annerledes enn det brukte. Det var bedre. MYYYE bedre! :sengekos:

Jeg bruker ofte å "hjelpe til" slik at jeg i-det-minste får klitoris-orgasmer mens vi holder på. Det gjorde jeg denne gangen også. Etter ikke lenge kjente jeg at jeg kom til å komme. Da jeg kom var det helt SINNSYKT godt. Jeg klarte og får en vaginal- og en klitoris-orgasme på en og samme tid. Altså først den vaginale, så den andre bare ett sekund etter. Var så sinnsykt bra! Lente meg tilbakke etterpå og alt jeg kunne se i mørket var sjerner. Jeg begynte og grine, viste ikke om jeg skulle le eller gråte. Åhh, så UTRLOIG bra! Tok meg 3 år sammen med ham for å klare dette. Det var vert all venting! :jepp:

Flere enn meg som har hatt noenlunde samme opplevelsen?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei alt som kryper og går av KG-folk.

(Har valgt og huke av AB her for å skjerme samboer.)

For ca en time siden hadde vi oss. Åja, vi hadde oss virkelig. Denne gangen var det ekstra godt siden det var så lenge siden. Da han penetrerte meg kjente jeg at noe var annerledes enn det brukte. Det var bedre. MYYYE bedre! :sengekos:

Jeg bruker ofte å "hjelpe til" slik at jeg i-det-minste får klitoris-orgasmer mens vi holder på. Det gjorde jeg denne gangen også. Etter ikke lenge kjente jeg at jeg kom til å komme. Da jeg kom var det helt SINNSYKT godt. Jeg klarte og får en vaginal- og en klitoris-orgasme på en og samme tid. Altså først den vaginale, så den andre bare ett sekund etter. Var så sinnsykt bra! Lente meg tilbakke etterpå og alt jeg kunne se i mørket var sjerner. Jeg begynte og grine, viste ikke om jeg skulle le eller gråte. Åhh, så UTRLOIG bra! Tok meg 3 år sammen med ham for å klare dette. Det var vert all venting! :jepp:

nei.. har du oppskrift :gjeiper:

Skrevet

Ja jeg får det som regel hver gang. Jeg kan også begynne å grine midt i greia, altså fordi det bare er helt utrolig.. og etterpå når det er ferdig så ler jeg :) heheh.. er ganske morsomt.

Men ja, så bra dere fikk det til! =) Nå skal du se du vil få dette oftere..

• Liker 1
Skrevet

Flere ganger. Første gang hadde jeg vært sammen med kjæresten i ca 6mnd. Jeg pleier ikke å hjelpe til selv. Jeg er veldig heldig, my man knows me well!

Skrevet

igjen: oppskrift takk :sjenert::biggrin:

:hallo:

Hei TS her! Skulle gjerne ha hjulpet deg, men jeg er ikke helt klar over hvordan det gikk til for meg selv enda. Er egentlig litt satt ut.

Vanligvis så bruker jeg og stønne endel, for hans nytelse også, klarer liksom og gjøre det uten og stønne, men denne gangen var det noe helt annet. Klarte ikke og holde tilbake. :fnise:

Sitter og tenker og håper at dette skal bli den nye "greia" liksom. At det skal være sånn hver gang vi har samleie. :rodmer:

Skal sende ut en bønn for alle kvinner på vår jord om at de må få oppleve dette. :klemmer: Sex har fått en helt ny mening etter igår for meg.

Skrevet

Flere ganger. Første gang hadde jeg vært sammen med kjæresten i ca 6mnd. Jeg pleier ikke å hjelpe til selv. Jeg er veldig heldig, my man knows me well!

du er heldig..

Skrevet

Hørtes dødsdeilig ut. Gratulerer! :)

Skrevet

du er heldig..

Yes I am! Har aldri hatt det sånn med tidligere partnere. Kanskje det er en kompatabilitetsgreie. Elsker det uansett. :)

Skrevet

Flere enn deg som har hatt god sex, mener du? Uhm, ja. Hver natt med Bundy. :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...