Gå til innhold

Julestrømpe

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

I vår familie har det i alle år vært jeg som har laget julestrømpe til megselv og mine småsøsken. Nå har vi alle 3 blitt voksen men synes det blir så trist å slutte med strømpen. Søsteren min er 18 å broren min er 23,jeg selv er 27.. De skal feire julen med faren i år å broren min er ikke så intressert i å få strømpe lengere. Så da vet jeg ikke hvordan det blir med strømpene. Føler meg nesten litt teit men jeg er et skikkelig julemenneske å for meg er halve julegleden det å stå opp om morgen med nissestrømpe og barnetv år :rodmer: Noen som kjenner seg igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Absolutt heeelt enig.. Blir til at man kjøper julestrømpe til meg selv i år :sjenert: Vi fikk alltid pakke ved siden av på julemorran, så den får samboeren stå for :) Skal gi streng beskjed nærmere jul, hvis ikke blir det glemt. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine voksne barn får julestrømpe hvert år. :)

Koselig tradisjon som jeg selv vokste opp med. :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine voksne barn får julestrømpe hvert år. :)

Koselig tradisjon som jeg selv vokste opp med. :nisse:

Da er du en veldig snill forelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor et stykke fra mine foreldre, men får julesokk hver jul når jeg kommer hjem:) herlig tradisjon! De siste årene har jeg laget julesokk til foreldrene mine også, slik at alle får:) elsker julemorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så koselig! :) Jeg fikk det da jeg var liten, og nå kjente jeg plutselig at jeg savner det veldig! Men hva pleier dere å få/putte i strømpa da? Er innholdet det samme som da dere var barn eller har det endret seg med årene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...