Gjest Ts Skrevet 19. september 2011 #1 Skrevet 19. september 2011 Jeg ser ikke så aller værst ut. Vil vel si at jeg ser normal ut. Har uansett et problem som jeg har vansker med å forholde meg til: Penere venninner! Er skikkelig surt å føle (automatisk på innsiden) at man kvier seg til at typen skal treffe på dem. Det er spesielt en jeg føler meg truet av uansett hvor surt det er å innrømme! Hun er ikke "wonderwoman" perfekt. Dog ser hun utrolig søt og bra ut og har en personlighet som utfyller det så bra:\ Det er ikke det at jeg helt seriøst tror at noe dumt vil skje fra noen parter... men jeg er uansett sjau merker jeg:\ Jeg kan finne på å utsette at de skal møtes..og føler meg dum. For jeg VET jo at han er ilag med meg av en grunn. Flere her som kjenner seg igjen? :\
Gjest döderlein Skrevet 19. september 2011 #2 Skrevet 19. september 2011 Det kan virke som du må jobbe med deg selv innvendig, det er en kunst å føle seg bra nok uansett ytre omstendigheter.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2011 #3 Skrevet 19. september 2011 Å være venninna til usikre på denne måten er faktisk veldig skuffende og tungt. Husk på det! Jobb med selvtilliten.
Gjest Siri Skrevet 26. desember 2012 #4 Skrevet 26. desember 2012 Ingen er perfekt heller ikke hun. Hugs det
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #5 Skrevet 26. desember 2012 Føler meg i samme båt som deg TS. bare det at venninna mi er smellvakker, slank, passe høy, blåøyne, perfekt smalt annsikt. HERLIG personlighet, det oser av naturlig selvtillit i henne, på en slik måte at hun ikke er cocky, men direkte herlig å være i selskap med. Gutter er som oftest helt gærn etter henne...hun er ei levende enhjørning. Gnier litt med å la kjæresten møte henne, han har en tendens til å kommentere utseende til mine litt penere venninner etter at vi er blitt igjen alene. Engang sa han til en av mine andre pene venninner at han rett og slett digget henne. hmmmf.....føler meg råtten. Anonym poster: 1db149d555e22cd538ee8fd1dbbfc7ca
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #6 Skrevet 26. desember 2012 Føler meg i samme båt som deg TS. bare det at venninna mi er smellvakker, slank, passe høy, blåøyne, perfekt smalt annsikt. HERLIG personlighet, det oser av naturlig selvtillit i henne, på en slik måte at hun ikke er cocky, men direkte herlig å være i selskap med. Gutter er som oftest helt gærn etter henne...hun er ei levende enhjørning. Gnier litt med å la kjæresten møte henne, han har en tendens til å kommentere utseende til mine litt penere venninner etter at vi er blitt igjen alene. Engang sa han til en av mine andre pene venninner at han rett og slett digget henne. hmmmf.....føler meg råtten. Anonym poster: 1db149d555e22cd538ee8fd1dbbfc7ca Hvordan føler du deg utseendemessig når du er med kjæresten din? Anonym poster: 723f15e1bdb597f01d5e8c55268aac56
cheezewizz Skrevet 26. desember 2012 #7 Skrevet 26. desember 2012 Hvorfor har ingen av disse smellvakre damene type? 6
Gjest Summers Skrevet 26. desember 2012 #8 Skrevet 26. desember 2012 Hvorfor har ingen av disse smellvakre damene type?
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #9 Skrevet 26. desember 2012 Åååh, kjenner til den der også! Etter typen min møtte bestevenninna mi og typen hennes for første gang, kommenterte han at han var overrasket over rumpa til bestevenninna mi (hun har fyldig og perfekt rumpe) fordi hun så så tynn ut på bildene. Jeg bare jatta med da han sa det, men ble faktisk kjempetrist La også merke til at han stirra på bakdelen hennes når hun sto opp og skulle gå å hente noe.. Anonym poster: 8210debe3aaa422cf720a22df452d6b5
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #10 Skrevet 26. desember 2012 Hvordan føler du deg utseendemessig når du er med kjæresten din? Anonym poster: 723f15e1bdb597f01d5e8c55268aac56 Føler meg ganske grei egentlig, for det meste får jeg kommentarer om at jeg er søt, er jo slank selv, men ganske liten. Har små pupper og er generelt veldig smal. Men har oftest opplevd sånn når jeg er ute på byen med ho peneste venninna mi at gutter respekterer henne mer, mens med meg vil de gjerne ha ONS. Tror nok gutter er mer keen å være i forhold med en som henne. Anonym poster: 1db149d555e22cd538ee8fd1dbbfc7ca
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #11 Skrevet 26. desember 2012 Åååh, kjenner til den der også! Etter typen min møtte bestevenninna mi og typen hennes for første gang, kommenterte han at han var overrasket over rumpa til bestevenninna mi (hun har fyldig og perfekt rumpe) fordi hun så så tynn ut på bildene. Jeg bare jatta med da han sa det, men ble faktisk kjempetrist La også merke til at han stirra på bakdelen hennes når hun sto opp og skulle gå å hente noe.. Anonym poster: 8210debe3aaa422cf720a22df452d6b5 Uff, mannfolk altså, jeg går f.eks ikke å stirrer på kompisene til kjæresten min når det er han jeg er ilag med. Ble også veldig lei meg når han digget venninnen min og sa senere at ho så rå bra ut. Er jo liksom meg han skal digge mest. De har hatt kjærester som alle andre de smellvakre damene regner jeg med. Anonym poster: 1db149d555e22cd538ee8fd1dbbfc7ca
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #12 Skrevet 26. desember 2012 Uff, mannfolk altså, jeg går f.eks ikke å stirrer på kompisene til kjæresten min når det er han jeg er ilag med. Ble også veldig lei meg når han digget venninnen min og sa senere at ho så rå bra ut. Er jo liksom meg han skal digge mest. De har hatt kjærester som alle andre de smellvakre damene regner jeg med. Anonym poster: 1db149d555e22cd538ee8fd1dbbfc7ca Nettopp! Dem overvurderer oss vel på selvsikkerheten Neiii altså, han vet jeg er litt hårsår og har dårlig selvfølelse, så han bør vel egentlig ikke si slikt. Men som'n selv sier ''ting bare glipper ut til tider'' Anonym poster: 8210debe3aaa422cf720a22df452d6b5
Katniss Skrevet 26. desember 2012 #13 Skrevet 26. desember 2012 Åååh, kjenner til den der også! Etter typen min møtte bestevenninna mi og typen hennes for første gang, kommenterte han at han var overrasket over rumpa til bestevenninna mi (hun har fyldig og perfekt rumpe) fordi hun så så tynn ut på bildene. Jeg bare jatta med da han sa det, men ble faktisk kjempetrist La også merke til at han stirra på bakdelen hennes når hun sto opp og skulle gå å hente noe.. Anonym poster: 8210debe3aaa422cf720a22df452d6b5 Neste gang du treffer bestevennen hans så kommenter hvor deilig rumpe han er. Han skjønner raskt nok poenget. 4
Surriball Skrevet 26. desember 2012 #14 Skrevet 26. desember 2012 Det kommer alltid til å være mennesker som er penere enn deg, akkurat som at de alltid er mennesker som er penere enn meg. Det nytter ikke å gå rundt å være sjalu på andre, for de fleste av oss er helt gjennomsnittlige, og det kan man ikke gjøre noe med. Man kan selvsagt gjøre det beste ut av det man har fått fra naturens side, men noen har vært heldigere enn andre. Sånn er det bare. I stedet for å bruke kreftene dine på å være misunnelig, burde du jobbe med egen selvtillit. Han er sammen med deg, og du er søt og pen nok. Man blir ikke blind for andre selv om man er i et forhold, så å kikke må kjæresten din få lov til. Litt taktløst å si sånt til deg da. Men du trenger ikke føledeg truet.
Gjest pålogget Skrevet 26. desember 2012 #15 Skrevet 26. desember 2012 (endret) Det er nok sant idet du sier. Men denne tråden så ut til å være morsom for det om Endret 26. desember 2012 av pålogget
Flynn Skrevet 26. desember 2012 #16 Skrevet 26. desember 2012 Kjenner meg så utrolig igjen. Tror grunnen er at jeg er veldig usikker selv... Og det er veldig trist og slitsomt For hvis jeg sier noe om det til kjæresten, som den ene gangen hvor jeg ga han et blikk da han på en fest snakket veldig mye med venninnen min. Etterpå fikk jeg veldig mye kjeft fra han, og han faller alltid til den konklusjonen at jeg ikke stoler på han. Merker at han blir lei av dette i lengden... Men jeg klarer ikke å holde det inni meg hver eneste gang... Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå