camze Skrevet 19. september 2011 #1 Skrevet 19. september 2011 Har en schæfer, vi går turer og alt, lange turer, men han blir aldri sliten av det.. Driver også å lærer han litt triks noen ganger, godbit søk og gå på plass.. Har også gått litt spor.. Noen forslag til hva annet jeg kan gjøre? Hunden blir jo ikke sliten av noe :s
Gjest Consensio Skrevet 19. september 2011 #2 Skrevet 19. september 2011 Kanskje du går for lange turer? Det går an for hunden å bli overstimulert også, og da sliter de gjerne med å finne roen.
MalloryK Skrevet 19. september 2011 #3 Skrevet 19. september 2011 Kjøp sånne iq-tester! Det er kjempeartig http://www.canis.no/nettbutikk/produktpres.php?gr=b&s=4&brand=11 1
camze Skrevet 19. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2011 Altså, sånne skikkelig lange turer tar vi kanskje 1 dag i uka, noen dager får han løpe fritt på åkern her, hvis jeg ikke har tid til å gå tur, andre dager får han kortere turer.. Og jeg har sånn iq spill, han er ikke noe fan av det, har også sånn greier man putter godbiter inni, så skal hunden snu og vende på den for å få de ut, han liker ikke den i det heeeletatt :S
Gjest otrivin Skrevet 20. september 2011 #5 Skrevet 20. september 2011 Vi har en mops som aldri blir sliten vi, haha. Men vi har begynt å grave ned godbiter i sandkasser/jord så må han grave de opp når han finner de liksom. Da er han helt pest. Eller å bruke et stort område og hive godbiter rundt over et stort område så han må lete skikkelig. Gjerne med mye gress eller lignende.
camze Skrevet 20. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 20. september 2011 Jeg bruker hele åkern av å til, men når han synes det blir kjedelig å leite de opp, gidder han ikke mere
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #7 Skrevet 20. september 2011 mulig han er overstimulert som en anna sa. hvor lange er forresten lange turer, og hvor lange er korte?
camze Skrevet 20. september 2011 Forfatter #8 Skrevet 20. september 2011 Lange turer er sånn ca 1 mil... Korte turer er 30 - 45 min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå