Gå til innhold

4 spørsmål

Fremhevede innlegg

Skrevet

1. kler du deg utfordrende?

2. i hvilke sammenhenger?

3. hvorfor?

4. hvordan?

:Hehe:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet (endret)

1.Sjelden. Og kommer vel an på hvordan man definerer "utfordrende".

2. Når jeg kler meg utfordrende er det vel mest for å vise beina mine, har lange og slanke ben. Som å gå med en kort kjole f.eks. Ellers så kan jeg godt ha en utringning, men ikke noe ekstremt. Føler meg ikke komfortabel med det :)

3. Fordi jeg går med hva jeg føler for!

4. Se punkt 2

Endret av PrincessKiki
  • 2 uker senere...
Skrevet

.

Skrevet

3. hvorfor?

4. hvordan?

1. Hele tiden.

2. på jobb

3. Fordi jeg får flere kunder

4. Noen klesplagg drar jeg over hodet, mens andre plagg er lettest å sette bena ned og dra opp.

Skrevet

RUNKETRÅD

• Liker 2
Skrevet

3. hvorfor?

4. hvordan?

1. Det kommer vel helt an på hva man legger i "utfordrende". Jeg synes jeg kler meg normalt, mens andre kan sikkert se på noen av mine antrekk som utfordrende; trange/figurnære klær, korte shortser/skjørt, tights/strømpebukser. Sjeldnere utrigning (egentlig veldig sjelden)

2. De fleste anledninger, men blir nok jevnt over mer "utfordrende" bekledning til festlige anledninger enn hverdags.

3. Fordi jeg synes det ser fint ut

4. Bruker omtrent samme metode som AB over meg her. Noen ganger står jeg, noen ganger sitter jeg på doen og noen ganger sitter jeg på gulvet mens jeg får de på.

Skrevet

1. Det kommer vel helt an på hva man legger i "utfordrende". Jeg synes jeg kler meg normalt, mens andre kan sikkert se på noen av mine antrekk som utfordrende; trange/figurnære klær, korte shortser/skjørt, tights/strømpebukser. Sjeldnere utrigning (egentlig veldig sjelden)

2. De fleste anledninger, men blir nok jevnt over mer "utfordrende" bekledning til festlige anledninger enn hverdags.

3. Fordi jeg synes det ser fint ut

4. Bruker omtrent samme metode som AB over meg her. Noen ganger står jeg, noen ganger sitter jeg på doen og noen ganger sitter jeg på gulvet mens jeg får de på.

Hei,

1. Å kle seg utfordrende betyr vel at gutta blir kåte; f.eks. at skjørtekanten sklir opp over strømpekanten f.eks.

2. Positivt

3. Blir du noen ganger kåt selv av å kle deg utfordrende?

4. Denne skjønte jeg ikke. Er det fordi klærne er så trange? Husker selv at jeg lå i badekaret for å få jeansen til å bli skikkelig ettersittende!

:gjeiper:

Skrevet

3. hvorfor?

4. hvordan?

1. Sjeldent. Har en mer sukkersøt og feminin stil i hverdagen, men det hender vel at jeg noen ganger kler meg i topper med litt stor utringning.

2. Når jeg en sjelden gang drar ut på fest eller byen bruker jeg å kle meg utfordrende. Da går det oftest i korte kjoler.

3. Fordi jeg liker beina mine og det er gøy å vise fram figuren min en gang i blandt.

4. Som sagt, så kler jeg meg oftest i korte kjoler når jeg skal ut på byen.

Skrevet

1. Sjeldent. Har en mer sukkersøt og feminin stil i hverdagen, men det hender vel at jeg noen ganger kler meg i topper med litt stor utringning.

2. Når jeg en sjelden gang drar ut på fest eller byen bruker jeg å kle meg utfordrende. Da går det oftest i korte kjoler.

3. Fordi jeg liker beina mine og det er gøy å vise fram figuren min en gang i blandt.

4. Som sagt, så kler jeg meg oftest i korte kjoler når jeg skal ut på byen.

Høres flott ut. Regner med at du har flotte ben og kombinert med kort kjole blir det jo en "højdare"!

Gjest utoginn
Skrevet

3. hvorfor?

4. hvordan?

1. Nei

2. I alle sammenhenger utenom enkelte ganger på soverommet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...