AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #1 Skrevet 19. september 2011 Jeg har alltid vært sammen med gutter. Alltid synes jenter er pene å se på. Og problemet mitt er at jeg bare ser ikke. Jeg glor og klarer ikke å skjule at jeg liker det jeg ser. SPesielt på jenter. Men sånn er det jo. Vi har jo ganske fine former. Jeg har en kjæreste. Han er gutt. Og vi har det bra. Jeg har aldri følt meg helt sikker på legningen min. Det går i perioder der jeg føler at jeg kanskje er bifil. Jeg har av en eller annen grunn tenkt at hvis jeg er lesbisk så hadde jeg vel visst det nå. Men om jeg er bifil derimot? Hvordan kan jeg egentlig vite det uten å ha prøvd noe? I det siste har jeg tenkt mye på ei jente. Jeg kjenner ikke henne godt men jeg vet hun er lesbisk. Og jeg klarer bare ikke slutte å tenke på henne. Og blir litt nervøs av tanken hvis jeg treffer på henne helt tilfeldig.. Nesten litt fnisete? Jeg har fortalt typen min noe av dette. At jeg tenker på henne og at jeg kunne vel egentlig tenkt meg å eksperimentert litt men jeg har jo ingen aning om hvordan jeg skulle gått fram. JEg har da aldri prøvd meg på ei jente før. Og det er jo ikke sikkert hun liker meg en gang..! Vet ikke hvorfor jeg måtte dele dette men lurer vel da på om det er noen der som har oppelvd noe av det samme? Og jeg vil jo ikke velge vekk typen min fordi jeg vil eksperimentere og bli bedre kjent med seksualiteten min. Men tenk hvis jeg faktisk ender opp med sterke følelser ? Jeg elsker kjæresten min men plutselig så skjønner jeg at det går an å elske flere samtidig? Eller?
Gjest padawan Skrevet 19. september 2011 #2 Skrevet 19. september 2011 tja.. har du følelser for gutter en tenner på jenter er du vel biseksuell.. alle må jo starte et sted og ha en lyst før de prøver det ut. hva med å ta opp dette med veninnen din?
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #3 Skrevet 19. september 2011 tja.. har du følelser for gutter en tenner på jenter er du vel biseksuell.. alle må jo starte et sted og ha en lyst før de prøver det ut. hva med å ta opp dette med veninnen din? ja men jeg tenner ikke på henne. det på en måte vet jeg ikke enda.. men jeg er betatt av henne og tenker mye på henne. og jeg kan ikke ta opp med henne tror jeg. jeg kjenner henne ikke så godt. vi har den siste uken begynt å snakke litt sammen.
Gjest padawan Skrevet 19. september 2011 #4 Skrevet 19. september 2011 jeg ser for meg det er lettere å ta opp slikt med en perifer person.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #5 Skrevet 20. september 2011 Er ikke dette helt normalt? Å ha litt lyst å eksperimentere med en jente? Har type. Men har hver sommer hete kvelder med en barndomsvenninne som nå er flyttet. Bare vi 2 som vet om det. 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #6 Skrevet 20. september 2011 Joda det er jo helt normalt. Sselvfølgelig men det føles ikke som om jeg bare har lyst til å eksperimentere. Da hadde jeg ikke tenkt på henne så mye tror jeg. Jaja. Det er vel bare jeg må finne ut av. Bare synd det blir så rart mellom typen og meg. Men sånn er det. Alt er kanskje ikke like riktig som man tror..
spinnwild Skrevet 20. september 2011 #7 Skrevet 20. september 2011 Er man i et monogamt forhold så skal man vel ikke få følelser for andre, uansett kjønn... Men det er fullt mulig å kun få den følelsesmessige tiltrekningen minus det seksuelle. Personlig forelsker jeg meg oftest i jenter, men tenner oftest på menn (bifil). De har visst nok delt opp bifiliteten i to deler: Bifil - forelsker seg i begge kjønn. Biseksuell - Tenner på begge kjønn, forelsker seg i ett.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå